//

lockscreen veranderd niet met winterboard

lockscreen veranderd niet met winterboard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heee, Sinds 2 dagen heb ik Winterboard gedownload en heb ik via de site CodeThemed.com zelf thema's gemaakt. Als ik mijn thema af had kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-04-11, 19:46
Roosss Roosss is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard lockscreen veranderd niet met winterboard

Heee,

Sinds 2 dagen heb ik Winterboard gedownload en heb ik via de site CodeThemed.com zelf thema's gemaakt. Als ik mijn thema af had kon ik die kant en klaar downloaden en hoefde ik het mapje alleen maar in iPhoneBrowser te plaatsen. Hij doet het wel, behalve het lockscreen en mijn dock. Mijn lockscreen is nog steeds de achtergrond van mijn paard en dat hoort niet zo. Ook is mijn dock nog steeds standaard. Ik heb op internet gezocht, op buitenlandse forums gevraagd maar niemand kon me helpen

Ik heb btw een iPod touch 2g, 8GB, MC model en firmware 4.2.1
Hopelijk kan iemand mij hier helpen.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
tijd in lockinfo, lockscreen klopt niet met agenda bernardwelkers Jailbreak apps en thema's 1 17-12-11 12:14
Winterboard Thema op je lockscreen (Lockinfo) nathalie1985 Jailbreak apps en thema's 3 23-10-10 20:58
Icon Winterboard(3.0) is veranderd. Help!! Mr.Section Jailbreak apps en thema's 11 23-06-09 14:16
Lockscreen veranderd niet. dannyhtek Archief 13 17-05-09 18:57
Weather-icon veranderd niet met theme BadSide Unlock [archief] 7 14-01-08 21:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:58.