//

Themas niet op zelfde lokatie in IOS 4.x.x

Themas niet op zelfde lokatie in IOS 4.x.x discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Ik heb een hele tijd gebruik kunnen maken van de IOS 3.1.2 en was daar super tevreden mee!!! Tot de iPhone me kapot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-04-11, 23:04
oerotter oerotter is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 5
Cool Themas niet op zelfde lokatie in IOS 4.x.x

Beste allen,

Ik heb een hele tijd gebruik kunnen maken van de IOS 3.1.2 en was daar super tevreden mee!!! Tot de iPhone me kapot viel....

Ik maakte bij die versie gebruik van het thema iExtreme en dat wil ik nu weer terug krijgen maar krijg het niet meer voor elkaar. Ik heb nl het gevoel dat alle lokaties van bijv achtergronden en icons niet meer hetzelfde zijn!!!

Kan iemand mij helpen waar ik de juiste lokaties nu kan vinden of is er niets veranderd en is het wat ik dacht te weten samen met mijn oude iPhone de prullenbak ingegaan!!!

Alvast dank

Oerotter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
achtergrond, icons, ios 4.3.1, themes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met themas oude lockscreen dewoelfo Jailbreak apps en thema's 4 23-04-11 08:36
Lokatie in foto-app werkt niet (itunes synct niet alle foto's op de wereldkaart) RuudM123 iTunes 4 24-12-10 22:17
cydia themas dewoelfo Jailbreak apps en thema's 2 11-11-10 20:21
Mac OS X: Coverflow Itunes werkt niet meer,en bij foto s ook t zelfde probleem!Heelp celik iTunes 1 09-09-10 22:46
Winterboard Oude Themas Kets Jailbreak apps en thema's 6 04-02-09 22:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:07.