//

Kan geen lockscreens instellen zelfde als thema op iphone 4G

Kan geen lockscreens instellen zelfde als thema op iphone 4G discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen ik zit met een probleem. Ik ben nogal een leek op het gebied van jailbreak, maar ik heb al met mijn vorige 3GS van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-04-11, 14:38
SuperdryGirl86 SuperdryGirl86 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Exclamation Kan geen lockscreens instellen zelfde als thema op iphone 4G

Mensen ik zit met een probleem. Ik ben nogal een leek op het gebied van jailbreak, maar ik heb al met mijn vorige 3GS van een jailbreak kunnen gebruiken maken en dat lukte redelijk aardig en goed maar nu met mijn nieuwe 4G lukt er bijna niets!

Sinds gisteren mijn iPhone 4G laten jailbreaken (aangekocht legaal in mobistar centre) en het is al enige tijd geleden dat ik nog eens met een jailbreak gewerkt heb en nog niet met een 4G.

Het probleem is dat ik thema's download, zowel complete als andere, maar dat ik er niet in slaag om mijn lockscreen in te stellen. Mijn lockscreen blijft gewoon dezelfde als mijn achtergrond dat ingesteld staat op een foto...

Ik vind het zo hatelijk en frustrerend. Ik heb in winterboard zowel user wallpaper als lockscreen aangevinkt en ik had een thema van angrybirds waarvan ik ook een lockscreen verkreeg, toen ik ging slapen en 's mrogens wakker werd was de lockscreen plotseling verdwenen en opnieuw mijn foto geworden...

Wat moet ik nu doen, ik heb al gebeld naar de winkel en die man zegt gewoon dat dat gewoon komt omdat sommige lockscreens gewoon niet werken en dat dat het probleem is, maar hoe kan ik dat nu weten welke wel en welke niet?

Ik vind het een zonde van de 30 euro die ik eraan gespendeert hebt want de persoon heeft enkel cydia geïnstalleerd, verder heb ik geen ins*******us ed en maar enkele repo's. 5 in totaal en dat lijkt mij zo weinig.

Kan iemand mij aub helpen!!

Bedankt!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-04-11, 18:49
npbruna npbruna is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 26
Standaard

Ik heb hier ook last van, volgens mij ligt dat aan de Jailbreak-versie. Ik denk dat je RC5 hebt, dat betekent dat je RC6 nodig hebt.
  #3  
Oud 23-04-11, 19:04
SuperdryGirl86 SuperdryGirl86 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door npbruna Bekijk bericht
Ik heb hier ook last van, volgens mij ligt dat aan de Jailbreak-versie. Ik denk dat je RC5 hebt, dat betekent dat je RC6 nodig hebt.
Hey bedankt voor je reactie. Maandag ga ik opnieuw eens langs maar dan bij een ander persoon. Misschien een domme vraag maar wat is RC6 en wat is het verschil met RC5?

Heb je het ook dat sommige lockscreens wel lukken maar als je complete thema's download soms gewoon de icoontjes hebt en zelfs geen achtergrond/lockscreen van het threma? Is echt irritant.... Plus kost mij veel geld om iedere maal opnieuw te laten doen ..
  #4  
Oud 24-04-11, 11:30
nickholtus nickholtus is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 316
Standaard

Je hebt speciale HD thema's voor de iPhone 4 probeer die eens
  #5  
Oud 24-04-11, 11:40
SuperdryGirl86 SuperdryGirl86 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Bedankt, alleen..hoe vind ik die? Heeft het ook te maken met welke repo's je wel en niet hebt in je lijst. Heb er niet zoveel..
  #6  
Oud 24-04-11, 16:50
kokkie44 kokkie44 is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperdryGirl86 Bekijk bericht
Bedankt, alleen..hoe vind ik die? Heeft het ook te maken met welke repo's je wel en niet hebt in je lijst. Heb er niet zoveel..
klik die klikklik
  #7  
Oud 24-04-11, 20:33
poes poes is offline
• iOS 6.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard

hier heb ik ook last van.
Van 4.1 (zonder dit probeem) naar 4.3.2 met dit probleem.
  #8  
Oud 26-04-11, 23:21
Muppie Muppie is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zandvoort
Berichten: 18
Standaard

Ik heb 4.3.2, heb een slider theme gedownload, staat aangevinkt in Winterboard....Maar werkt dus niet ....Heeft het te maken dat de themes nog niet voor 4.3.2 zijn geupdate?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Accessoires iPhone 3G/3GS zelfde als iPhone 4? miguelb28 iPhone accessoires en onderdelen 1 06-07-10 15:17
Hulpprogramma zelfde als multitasking Muhtar66 iPhone algemeen 1 04-07-10 21:00
Zelfde icoon effect als standaard info icon button Thaurin Ontwikkelen voor iOS 1 13-01-10 22:15
Artwizz case zelfde als Ivyskin T2! Lorsk8 iPhone accessoires en onderdelen 0 25-05-08 17:42
kan geen server port instellen blaugrana iPhone algemeen 4 29-11-07 00:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:18.