//

Kan geen lockscreens instellen zelfde als thema op iphone 4G

Kan geen lockscreens instellen zelfde als thema op iphone 4G discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen ik zit met een probleem. Ik ben nogal een leek op het gebied van jailbreak, maar ik heb al met mijn vorige 3GS van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-04-11, 14:38
SuperdryGirl86 SuperdryGirl86 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Exclamation Kan geen lockscreens instellen zelfde als thema op iphone 4G

Mensen ik zit met een probleem. Ik ben nogal een leek op het gebied van jailbreak, maar ik heb al met mijn vorige 3GS van een jailbreak kunnen gebruiken maken en dat lukte redelijk aardig en goed maar nu met mijn nieuwe 4G lukt er bijna niets!

Sinds gisteren mijn iPhone 4G laten jailbreaken (aangekocht legaal in mobistar centre) en het is al enige tijd geleden dat ik nog eens met een jailbreak gewerkt heb en nog niet met een 4G.

Het probleem is dat ik thema's download, zowel complete als andere, maar dat ik er niet in slaag om mijn lockscreen in te stellen. Mijn lockscreen blijft gewoon dezelfde als mijn achtergrond dat ingesteld staat op een foto...

Ik vind het zo hatelijk en frustrerend. Ik heb in winterboard zowel user wallpaper als lockscreen aangevinkt en ik had een thema van angrybirds waarvan ik ook een lockscreen verkreeg, toen ik ging slapen en 's mrogens wakker werd was de lockscreen plotseling verdwenen en opnieuw mijn foto geworden...

Wat moet ik nu doen, ik heb al gebeld naar de winkel en die man zegt gewoon dat dat gewoon komt omdat sommige lockscreens gewoon niet werken en dat dat het probleem is, maar hoe kan ik dat nu weten welke wel en welke niet?