//

Iphone 3G lijkt geen Cydia dus niet unlocked/Jailbroken

Iphone 3G lijkt geen Cydia dus niet unlocked/Jailbroken discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Na anderhalf jaar te zijn gefolterd door een N900 ben ik toch maar terug naar de Iphone gegaan. Stuk minder problemen. Nu heb ik 1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-04-11, 16:27
YvesT YvesT is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 77
Standaard Iphone 3G lijkt geen Cydia dus niet unlocked/Jailbroken

Na anderhalf jaar te zijn gefolterd door een N900 ben ik toch maar terug naar de Iphone gegaan.
Stuk minder problemen.

Nu heb ik 1 probleem, heb zelf een Iphone 4 uit de VS die is ondertussen unlocked.
Maar mijn broer heeft een Iphone 3G 8GB.
Deze moet Cydia krijgen.
Moet ik deze gewoon jailbreaken? (Baseband upgrade, unlock of iets)
Kom er persoonlijk heel moeilijk aan uit, lijkt me een officiele unlock.
En heb ik zelf geen ervaring mee, dus weet niet goed wat doen voor Cydia erop te krijgen.
Dacht al Sn0wbreeze te gebruiken, maar ben niet zeker als dit de juiste keuze is.
Wil ook geen brick hebben.

Kan niet echt mijn antwoord vinden door te zoeken dus maak ik maar even een post.

Bedankt alvast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-04-11, 16:30
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Jailbreaken is simpel, en al helemaal als je geen unlock hoeft uit te voeren. Dus de betreffende persoon die heeft een niet jailbroken device zonder unlock dus en kan z'n eigen SIM benutten? Dan hoef je geen zorgen te maken over unlock, want dan is hij gewoon unlocked zonder een unlock.. Dus dan kan je gewoon jailbreaken, als er een unlock om de hoek komt kijken ben ik niet de juiste persoon om voor de rest vragen aan te stellen!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #3  
Oud 24-04-11, 17:03
YvesT YvesT is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 77
Standaard

Ja is zo een twijfel geval die GSM.
Zit gewoon zijn Mobistar kaart in, dus kan zijn dat het een officiele Mobistar iphone is.
Staat geen Cydia op dus is het volgens mij ook gewoon een Itunes update naar 4.2.1

Heb geen weet van een manier om dit te achterhalen als het misschien een custom FW is zonder Cydia of een normale update via Itunes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: jailbroken en unlocked 05.13.04 maar toch geen service ? cardwizard Unlock 0 21-10-10 14:56
iPhone: *!HELP!*: iPhone 2g unlocked + jailbroken-->gerestored FreakyFlor Jailbreak 1 08-07-10 13:30
iPhone: Hoe jailbroken en unlocked iPhone updaten? cdenauw Jailbreak 1 27-05-10 17:44
Iphone jailbroken en unlocked, maar problemen Nipje Archief 6 25-11-08 08:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:42.