//

App relaties

App relaties discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben op zoek naar een cydia applicatie die mij kan vertellen welke cydia apps gebruik maken van gerelateerde substrates\apps. Het komt regelmatig voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-05-11, 09:57
Machineman's schermafbeelding
Machineman Machineman is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Ossendrecht
Berichten: 127
Question App relaties

Hoi,

Ik ben op zoek naar een cydia applicatie die mij kan vertellen welke cydia apps gebruik maken van gerelateerde substrates\apps.

Het komt regelmatig voor dat ik een app wil verwijderen maar dan worden niet de meegeleverde substrates of de voor de app benodigde aanvullende apps verwijderd. Dat overzicht krijg je alleen maar als je de app installeerd omdat Cydia dan ook direct alle benodigde zaken mee wil installeren.

Nu ben ik dus benieuwd of er een dergelijk programma is die dit inzichtelijk kan maken. Zodat je dus geen onnodige zaken op je iphone blijft houden, maar ook niet per ongeluk substrates verwijderd die door andere apps nog wel gebruikt worden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-05-11, 10:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Een dergelijke app is mij niet bekend, maar dat wil niet zeggen dat zoiets niet bestaat.

Als je een bepaalde app in Cydia selecteert die geïnstalleerd is kan je in "Filesystem Content" wel zien wat die app allemaal geïnstalleerd heeft (of gaat installeren). Ik geloof echter niet dat je daar alle dependencies kan zien.
  #3  
Oud 18-05-11, 10:19
Machineman's schermafbeelding
Machineman Machineman is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Ossendrecht
Berichten: 127
Standaard

Dat brengt me al een heel eind

Nu weet ik alleen nog niet of een van deze zaken ook relaties hebben met andere apps. Dat zou je alleen te weten kunnen komen als je het ook daadwerkelijk gaat verwijderen omdat cydia dan laat zien wat er allemaal nog meer verwijderd gaat worden.

Het werkt dus zeker wel alleen nog niet erg efficient.

Dankje
  #4  
Oud 18-05-11, 10:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Aangezien Cydia de "Debian Package Manager" (dpkg) gebruikt ga ik er heel voorzichtig van uit dat gedeelde dependencies niet zo maar worden verwijderd als je een app verwijderd die zo'n dependency gebruikt.

Tenminste, in Debian Linux (en Ubuntu, Linux Mint, enz...) doet dpkg dat niet.
Reageren

Labels
app relatie, cydia, substrates



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store klaverentwee Ontwikkelen voor iOS 2 10-01-11 19:18
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? libia Chat en geruchten 3 29-09-09 20:49
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) S¡mon iPhone Apps 5 13-09-09 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:42.