//

Password / e-Wallet software?

Password / e-Wallet software? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Eigenlijk ben ik al een tijdje op zoek naar goede e-Wallet software voor op de iPhone. Een beetje in de trant van het pakket van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-03-08, 14:57
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard Password / e-Wallet software?

Eigenlijk ben ik al een tijdje op zoek naar goede e-Wallet software voor op de iPhone. Een beetje in de trant van het pakket van Iliumsoft, maar dat is er helaas alleen voor PocketPC en Palm. Helemaal mooi zou het zijn als er ook een OS X desktop tool bij hoort. Ik kan me herinneren dat een tijdje geleden een dergelijke tool aangekondigd is, maar kan er nu niks meer over vinden.

Iemand?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-03-08, 22:06
Star65 Star65 is offline
• iOS 1.1.4
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Standaard

Ben hier zelf ook al een tijdje naar op zoek.
Het enige wat ik tot nu toe ben tegen gekomen is Wallet, maar dat synct alleen met de iPod Touch en niet met de iPhone zover als ik weet.
  #3  
Oud 17-03-08, 00:44
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
Eigenlijk ben ik al een tijdje op zoek naar goede e-Wallet software voor op de iPhone. Een beetje in de trant van het pakket van Iliumsoft, maar dat is er helaas alleen voor PocketPC en Palm. Helemaal mooi zou het zijn als er ook een OS X desktop tool bij hoort. Ik kan me herinneren dat een tijdje geleden een dergelijke tool aangekondigd is, maar kan er nu niks meer over vinden.
Iemand?
Er is Lockbox, moet je wel de versie van de maker nemen (iphonelockbox - Google Code) maar bezwaar is dat je alleen vanaf PC/Mac gegevens naar de iphone kunt overzetten en niet terug.

Los dan dit bezwaar werkt het prima en ziet er goed uit.


Verder zijn er wat web applicaties maar daar ben ik bepaald niet gecharmeerd van aangezien ik er geen enkel nut in zie mijn gegevens ergens op een onbekende server met een onbekende eigenaar bij een onbekende provider in een onbekend land te zetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Griffin - Elan Passport Wallet is die 3GS compartible elisa9180 iPhone accessoires en onderdelen 0 25-09-10 19:48
router password ge-reset, iPhone heeft geen optie password aan te passen Flex123 Wi-Fi 2 18-05-10 09:41
eWallet verliest 'wallet' peterrrrr iPhone Apps 8 11-09-08 16:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:34.