//

Notificatieherinnering?

Notificatieherinnering? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Op veel andere telefoons knippert een lampje of staat er een icoontje permanent op het scherm als je een notificatie gemist hebt (agenda, mail, sms, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-07-11, 17:22
Noviomagum Noviomagum is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 13
Standaard Notificatieherinnering?

Op veel andere telefoons knippert een lampje of staat er een icoontje permanent op het scherm als je een notificatie gemist hebt (agenda, mail, sms, gemiste oproep, ...). Op de iPhone gebeurt dit standaard niet. Ik dacht met de tweak MissedReminder de oplossing gevonden te hebben, maar deze werkt alleen voor gemiste oproepen.

Bestaan er nog andere tweaks die dit probleem oplossen? Het laten knipperen van de LED-lamp is een optie, maar ik zou me ook kunnen voorstellen dat het gehele scherm eens per zoveel seconden of minuten even oplicht met een waarschuwing of iets dergelijks. Heeft iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-11, 10:56
tom031 tom031 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 44
Standaard

Zou he ook wel willen weten iemand?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:36.