//

icloud met 2 telefoons

icloud met 2 telefoons discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb twee telefoons(ik en mijn vrouw)en 1 apple id. Ik wil gebruik maken van icloud maar synchroniseert icloud mijn contacten/agenda/berichten bij die van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-11, 23:04
ralphvlassak ralphvlassak is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard icloud met 2 telefoons

Hallo,

Ik heb twee telefoons(ik en mijn vrouw)en 1 apple id. Ik wil gebruik maken van icloud maar synchroniseert icloud mijn contacten/agenda/berichten bij die van mijn vrouw en andersom? Dit zou niet echt fijn zijn!
Hoe gaat dit met imessage?
En de oplossing zou welkom zijn mocht dit niet kunnen.

Alvast bedankt,

Ralph
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-11, 23:12
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

iCloud kan je zo instellen dat hij maar de gegevens van één iDevice bijhoudt. Maar dan heb je van het andere iDevice wel geen backup in iCloud. Het makkelijkste is dus een tweede, (gratis) App Store account aanmaken.

iMessage zou trouwens geen probleem mogen vormen, dat kan je per telefoonnummer instellen.
  #3  
Oud 13-10-11, 10:07
curica curica is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 42
Standaard

Hi,

hier hetzelfde wij hebben twee iphones op hetzelfde app store account.

Als ik nu een nieuwe app store account aanmaak voor een van de twee telefoons, dan ben ik toch al mijn apps kwijt?
of niet?

Ik bedoel als mijn vriend een app koopt dan kan ik deze met mijn app store Id dus niet gebruiken, of toch wel?

????
  #4  
Oud 15-10-11, 14:39
Schilpfire Schilpfire is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
iMessage zou trouwens geen probleem mogen vormen, dat kan je per telefoonnummer instellen.
Mijn vrouw en ik delen een Apple account op 2 iphones. Als zij iemand een bericht verstuurd met Imessage, dan komt dit bericht ook in mijn telefoon te staan bij verzonden. Daar kan ik nog mee leven. Echter, als zij aan mij een bericht verstuurd, dan hoor ik ook het toontje alsof ik hem verstuur en krijg ik geen berichttoon.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2011 om 14:15 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schilpfire Bekijk bericht
Mijn vrouw en ik delen een Apple account op 2 iphones. Als zij iemand een bericht verstuurd met Imessage, dan komt dit bericht ook in mijn telefoon te staan bij verzonden. Daar kan ik nog mee leven. Echter, als zij aan mij een bericht verstuurd, dan hoor ik ook het toontje alsof ik hem verstuur en krijg ik geen berichttoon.
OPLOSSING:

Instellingen, E-mail, Contacten, agenda's:
-Icloud account verwijderen
-Nieuwe Icloud account aanmaken

Instelingen, store:
-Gezamenlijke AppleID beruiken waarmee je je aankopen doet.

Alles werkt zoals het moet!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2011 om 14:16 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door curica Bekijk bericht
Hi,

hier hetzelfde wij hebben twee iphones op hetzelfde app store account.

Als ik nu een nieuwe app store account aanmaak voor een van de twee telefoons, dan ben ik toch al mijn apps kwijt?
of niet?

Ik bedoel als mijn vriend een app koopt dan kan ik deze met mijn app store Id dus niet gebruiken, of toch wel?

????
OPLOSSING:

Instellingen, E-mail, Contacten, agenda's:
-Icloud account verwijderen
-Nieuwe Icloud account aanmaken

Instelingen, store:
-Gezamenlijke AppleID gebruiken waarmee je je aankopen doet.

Alles werkt zoals het moet!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Antenne Probleem: vergelijking met andere telefoons eurobrowser iPhone algemeen 4 19-07-10 02:31
Mijn bluetooth connect niet met andere telefoons ferrywalter Archief 1 15-12-09 10:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:13.