//

gmail agenda synchroniseren met icloud

gmail agenda synchroniseren met icloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik mijn gmail agenda synchroniseren met icloud? alvast bedankt, ralph...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-11, 22:35
ralphvlassak ralphvlassak is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard gmail agenda synchroniseren met icloud

Hoe kan ik mijn gmail agenda synchroniseren met icloud?

alvast bedankt,

ralph
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-11, 21:29
Erikkk Erikkk is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 44
Standaard

Hier ben ik ook wel geïnteresseerd in of dit mogelijk is.
  #3  
Oud 14-10-11, 23:08
ErrorNL ErrorNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 12
Standaard

dat kan, eerst ff je gmail agenda via ical exporteren en dan opnieuw toevoegen en aangeven dat hij in icloud moet. dan de oude weg halen
  #4  
Oud 14-10-11, 23:08
Erikkk Erikkk is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 44
Standaard

Is een goede, bedankt!
  #5  
Oud 15-10-11, 00:34
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

iCloud is zo ongeveer hetzelfde wat Gmail met die agenda en dat adresboek is. Het is dus NIET zoals Blackberry Internet Service! Je moet dat Google spul net als iCloud als een apart account instellen. Je kunt echter wel van de ene naar de andere dienst switchen. Daarbij moet je de gegevens eerst exporteren en dan bij de ander weer importeren. Het meest makkelijke gaat dat op een Mac omdat je op eenvoudige wijze de gegevens kunt exporteren en importeren.
  #6  
Oud 19-12-11, 23:35
Otterkop Otterkop is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard icloud en gmail

Het is soms even de vraag of het nodig is om je gmail account te migreren naar icloud. Voorbeeldje: mijn zakelijke afspraken sync ik via een tooltje naar mijn gmail account. Mijn overige afspraken regel ik in icloud.

Op mijn devices (iMac, MacBook Pro, 2x iPhone) open ik naast de iCloud agenda ook mijn zakelijke gmail agenda. Tada ... alles inzichtelijk zonder migraties. En waarom zou ik? Op iCloud check ik m'n agenda toch niet. En op al m'n devices heb ik nu mijn zakelijke en privé agenda inzichtelijk.

Wellicht een tip als je google niet makkelijk omgezet krijgt naar iCloud. Gewoon openen op je devices als CalDav account. Succes!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda item van meerdere dagen synchroniseren met Exchange/Gmail exir iTunes 1 14-06-11 09:39
Gmail imap notities en agenda synchroniseren met macbook thelorrr iTunes 0 23-05-11 23:35
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda Quatz iPhone algemeen 0 05-02-11 22:15
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren heli53 iPhone algemeen 0 04-10-10 22:36
Adresboek en agenda met exchange en gmail tegelijk? koekjedebij iPhone algemeen 4 11-10-09 21:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:09.