//

iCloud - Photostream

iCloud - Photostream discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door denman80 Is er een mogelijkheid voor photostream op Icloud.com? Aangezien ik Icloud nog niet werkend heb thuis maar ook op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20-10-11, 20:23
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denman80 Bekijk bericht
Is er een mogelijkheid voor photostream op Icloud.com?
Aangezien ik Icloud nog niet werkend heb thuis maar ook op mijn werk waar ik geen icloud kan zetten de foto's wil bekijken?
iCloud Control Panel for Windows


Denk dat de link voor windows is (voor mac weet ik niet, zal wel te vinden zijn,heb er nie echt opgelet).

Als ge dit (link) download en fotostream hebt aanstaan op je iphone, als je dan foto's trekt moeten deze in je map terecht komen die waarschijnlijk dan op je c-schijf zal staan, je zal dat wel zien als je de link aan het downloaden bent waar de map zal staan.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 24-10-11, 12:36
4JC 4JC is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 63
Standaard

Ik heb iphoto het duurt soms te lang wanneer ik de foto's wil zien in photostream en nu zijn ze zwart.????
  #23  
Oud 24-10-11, 13:16
dannyro dannyro is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denman80 Bekijk bericht
Is er een mogelijkheid voor photostream op Icloud.com?
Aangezien ik Icloud nog niet werkend heb thuis maar ook op mijn werk waar ik geen icloud kan zetten de foto's wil bekijken?
Neen, dat gaat niet.
iCloud synct je media tussen je verschillende apparaten.
Voor online opslag kun je beter dropbox of iets dergelijks gebruiken.
  #24  
Oud 27-10-11, 16:34
Obiwan's schermafbeelding
Obiwan Obiwan is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Leefdaal - België
Berichten: 28
Standaard

Bij mij werkt het nog steeds niet goed, hoor. Ik heb iCloud al eens verwijder en terug geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Als ik een foto vanuit mijn PC in de map Photostream zet, verschijnt deze keurig op mijn iPhone en iPad. Op deze iPhone stonden reeds een 4-tal andere foto's en deze krijg ik niet te zien in mijn map op mijn PC (Windows 7).

Iemand een idee?
  #25  
Oud 27-10-11, 16:53
dannyvu dannyvu is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Obiwan Bekijk bericht
Bij mij werkt het nog steeds niet goed, hoor. Ik heb iCloud al eens verwijder en terug geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Als ik een foto vanuit mijn PC in de map Photostream zet, verschijnt deze keurig op mijn iPhone en iPad. Op deze iPhone stonden reeds een 4-tal andere foto's en deze krijg ik niet te zien in mijn map op mijn PC (Windows 7).

Iemand een idee?
Bij mij werkt het ook nog altijd niet, pffff, heb het opgegeven en werk terug met photosync,
  #26  
Oud 27-10-11, 17:33
dannyro dannyro is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Obiwan Bekijk bericht
Bij mij werkt het nog steeds niet goed, hoor. Ik heb iCloud al eens verwijder en terug geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Als ik een foto vanuit mijn PC in de map Photostream zet, verschijnt deze keurig op mijn iPhone en iPad. Op deze iPhone stonden reeds een 4-tal andere foto's en deze krijg ik niet te zien in mijn map op mijn PC (Windows 7).

Iemand een idee?
Ik denk dat je nu een iPhone foto neemt, de foto wel in je fotostream gaat staan. Met eerder gemaakte foto's (van voor iCloud) gaat dat niet.
  #27  
Oud 27-10-11, 17:59
Obiwan's schermafbeelding
Obiwan Obiwan is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Leefdaal - België
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyro Bekijk bericht
Ik denk dat je nu een iPhone foto neemt, de foto wel in je fotostream gaat staan. Met eerder gemaakte foto's (van voor iCloud) gaat dat niet.
Toch niet, lukt nog steeds niet.
  #28  
Oud 27-10-11, 19:41
dannyro dannyro is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 182
Standaard

Staan die foto's in je fotostream van de iPhone, of in de filmrol?
  #29  
Oud 27-10-11, 20:47
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Als ik op mijn pc foto's in de fotostream wil steken lukt dat perfect en ontvang ik deze op zowel ipad als iphone beetje nadien (je moet wel Wi-Fi hebben).
Gewoon de foto's naar de upload map van fotostream schuiven en klaar is kees.
Fotostream ook aanstaan op ipad/iphone enz....bij mij staat alles aan.
Die foto's moeten sowieso in de fotostream staan op ipad/iphone.

Foto's trekken als je edge/3g hebt gezeten gaan maar pas in de fotostream komen vanaf je Wi-Fi hebt.

Staat fotostream uit op ipad/iphone en trek je dan foto's ofzo dan gaan deze niet op je pc komen nadien.(alleen in camera roll dan).
  #30  
Oud 28-10-11, 13:32
Obiwan's schermafbeelding
Obiwan Obiwan is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Leefdaal - België
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyro Bekijk bericht
Staan die foto's in je fotostream van de iPhone, of in de filmrol?
In Fotostream uiteraard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis
Staat fotostream uit op ipad/iphone en trek je dan foto's ofzo dan gaan deze niet op je pc komen nadien.(alleen in camera roll dan).
Staat aan
  #31  
Oud 28-10-11, 13:37
dannyro dannyro is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Obiwan Bekijk bericht
Toch niet, lukt nog steeds niet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Obiwan Bekijk bericht
In Fotostream uiteraard
Wat is het nu feitelijk:confuser:

Als ze in fotostream staan werkt het toch? Hoe komen ze er anders in.
  #32  
Oud 29-10-11, 00:51
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

Een vriend van mij had ook wat problemen maar naar een nieuwe sync in itunes zijn die gewoon verdwenen

Bij mij werkte het direct out of the box, ik heb wel een iMac.
__________________
Pom Pom Pom
  #33  
Oud 29-10-11, 09:14
maltje maltje is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: ergens
Berichten: 476
Standaard

Blijkbaar werkt het enkel met Wi-Fi,dat had ik over het hoofd gezien.
Ik kan alle photo's van iphoto op mijn iphone zien,en niet enkel die in de map van fotostream,zeer handig maar is dit eigenlijk normaal?

mvg
  #34  
Oud 29-10-11, 18:44
Radar Radar is offline
• iOS 9.2.1
• 9.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maasland
Berichten: 109
Standaard

Telkens wanneer ik op mijn MBP op Fotostream klik, moet ik Fotostream inschakelen....dus eerst inloggen bij Me en overstappen van Me naar iCloud.
Dat lijkt allemaal te werken: inloggen lukt gewoon (iCloud), maar ik zie de MBP niet bij "mijn apparaten" staan.
Alle andere iDevices wel: iMac, iPad2 en 2x iPhone.....

Ik snap er helemaal niets van.....telkens wanneer ik bij "instellingen" op iCloud klik, moet ik overstappen van Me naar iCloud....dat heb ik bij de andere apparaten ook gedaan, maar alleen bij de MBP wil het niet lukken.....
  #35  
Oud 30-10-11, 12:51
maltje maltje is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: ergens
Berichten: 476
Standaard

Alle foto's die ik importeer in Iphoto worden onmiddelijk in de photostream gezet,is dit normaal?

mvg
  #36  
Oud 14-11-11, 16:23
frenkelvdm frenkelvdm is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard

Weet iemand of je ergens kunt aangeven dat de photostream de verbeterde versies van je foto moet doorzetten ipv het origineel? Als ik een foto maak en de auto-fix (geen idee hoe dit echt heet) gebruik om de foto iets mooier te maken en deze op sla, krijg ik evengoed de ongewijzigde versie in de stream op mijn pc, niet de verbeterde foto.
  #37  
Oud 21-11-11, 09:24
Radar Radar is offline
• iOS 9.2.1
• 9.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Maasland
Berichten: 109
Standaard

Ik heb nu wel dat, wanneer ik de foto's importeer van iPhone naar MBP (in iPhoto), ze naar de Fotostream gezet worden op de MBP.

De foto's van de iPhone in Fotostream staan op de iPhone ook in Fotostream, maar alleen de iPhone foto's, niet de andere foto's van andere iDevices die op de MBP bijvoorbeeld wel in de Fotostreamm staan.....maar wanneer ik ze niet importeer op de MBP, gebeurt er niks: foto's gaan niet naar Fotostream op de iPhone, maar blijven in de Filmrol.
  #38  
Oud 27-11-11, 10:57
Mikkey4 Mikkey4 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 50
Standaard

ik probeer via fotostream foto's van de Iphone naar de Ipad te kopieren alleen gebeurd dat maar niet. Ik heb zowel op de Iphone en de Ipad fotostream aan staan. In mijn Iphone staat wel een map met Fotostream maar in mijn Ipad niet, zou het komen omdat het een Ipad 1 is?
  #39  
Oud 27-11-11, 15:33
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikkey4 Bekijk bericht
ik probeer via fotostream foto's van de Iphone naar de Ipad te kopieren alleen gebeurd dat maar niet. Ik heb zowel op de Iphone en de Ipad fotostream aan staan. In mijn Iphone staat wel een map met Fotostream maar in mijn Ipad niet, zou het komen omdat het een Ipad 1 is?
Ik heb nooit ene ipad 1 gehad dus geen idee, heb wel een ipad 2 en dat lukt hier.

Tis gewoon maar effe om te vragen he; dus als je naar instellingen gaat dan staat bij foto's fotostream aan?
Je kan daar fotostream aanzetten en daaronder zie je bv ook nog staan diavoorstelling; vertoon elke dia,herhaal,shuffle,bewaar normale foto.

En opdezelfde pagina als je dus op instellingen geklikt heb zie je ook nog eens icloud staan; daar moet ook fotostream aanstaan.

Je krijgt je foto's alleen ook doro als je Wi-Fi hebt. Kan soms xxxtal sec duren.
  #40  
Oud 03-12-11, 15:39
MKnegjes MKnegjes is offline
• iOS 4.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 7
Standaard

Hetzelfde probleem hier. Foto's vanaf de iPad gaan probleemloos naar de IPhone. Andersom niet. Alles gecontroleerd, alle instellingen staan goed. Foto's op IPhone gemaakt komen wel in fotostream op IPhone zelf maar er komt op de iPad niets binnen. Wii netwerk ok, alles ok. Dus ik snap er niets van.

Mocht iemand ontdekken wat er aan de hand is hoor ik het graag!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 december 2011 om 15:42 ----------

Aha! Ik heb het voor elkaar!
De oplossing: het schoot me ineens te binnen wat ik klanten altijd adviseerde bij onverklaarbare storingen en problemen op hun smart phones: zet het toestel uit, en weer aan. In 99% van de gevallen is daarmee het probleem opgelost!
Dit gedaan hebbende komen de foto's vanaf de IPhone op de iPad binnen. Andersom werkte al.
Hopelijk hebben anderen hier ook wat aan.
Reageren



Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's verwijderen in iCloud's Photostream? markvwijnen iCloud 31 27-02-13 22:31
Icloud denman80 iCloud 2 14-10-11 00:12
iCloud nylezis iCloud 0 12-10-11 12:37
icloud of?? martine1312 iCloud 5 13-07-11 19:46
MobileMe -> iCloud dododedodonl iCloud 6 08-06-11 12:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:25.