//

Planet adres gebruiken met iCloud

Planet adres gebruiken met iCloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb OSX op mijn MAC geupdate zodat ik iCloud kan gebruiken. Alleen moet ik perse een @me account aanmaken om deze te gebruiken. Is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-10-11, 20:48
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard Planet adres gebruiken met iCloud

Ik heb OSX op mijn MAC geupdate zodat ik iCloud kan gebruiken. Alleen moet ik perse een @me account aanmaken om deze te gebruiken. Is het mogelijk om mijn Planet adres te gebruiken? Deze gebruik ik al heel mijn leven. Dat zou wel fijn zijn.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-11, 00:25
houtjes houtjes is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Oosterhout NB
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Raptor Bekijk bericht
Ik heb OSX op mijn MAC geupdate zodat ik iCloud kan gebruiken. Alleen moet ik perse een @me account aanmaken om deze te gebruiken. Is het mogelijk om mijn Planet adres te gebruiken? Deze gebruik ik al heel mijn leven. Dat zou wel fijn zijn.
Je zou kunnen kijken of je je planet adres door kan laten sturen naar je nieuwe @me account. Dan kun je het als verzend adres blijven gebruiken en ook gewoon ontvangen via iCloud mail.

Zelf doe ik dit via gmail...werkt ook perfect, bovendien blijf ik onafhankelijk van Apple...dat bevalt me wel! Ondanks dat vind ik dat Apple een mooi systeem heeft geïntroduceerd met iCloud!
  #3  
Oud 18-10-11, 00:31
Tommyyke Tommyyke is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door houtjes Bekijk bericht
Je zou kunnen kijken of je je planet adres door kan laten sturen naar je nieuwe @me account. Dan kun je het als verzend adres blijven gebruiken en ook gewoon ontvangen via iCloud mail.

Zelf doe ik dit via gmail...werkt ook perfect, bovendien blijf ik onafhankelijk van Apple...dat bevalt me wel! Ondanks dat vind ik dat Apple een mooi systeem heeft geïntroduceerd met iCloud!
Hoe laat je een hotmail account deze bewerking doen zoals jij doet met gmail??
  #4  
Oud 18-10-11, 00:37
houtjes houtjes is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Oosterhout NB
Berichten: 7
Standaard

@ Tommyyke

Heb even voor je gezocht, het zou in eerste instantie niet moeten kunnen maar een andere user hier op het forum vond de volgende truc:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...s-truukje.html

Geen idee of het (nog) werkt maar dit kon ik even snel voor je vinden succes ermee!
  #5  
Oud 18-10-11, 00:46
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard

Als ik mij e-mail doorstuur naar mij @me account ontvang ik de e-mail toch dubbel? Dan ontvang ik toch e-mail op mij planet- en me account? Als ik e-mail beantwoord dan reageren mensen op mij @me account i.p.v. mij Planet account. Dat wil ik niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door houtjes Bekijk bericht
Je zou kunnen kijken of je je planet adres door kan laten sturen naar je nieuwe @me account. Dan kun je het als verzend adres blijven gebruiken en ook gewoon ontvangen via iCloud mail.

Zelf doe ik dit via gmail...werkt ook perfect, bovendien blijf ik onafhankelijk van Apple...dat bevalt me wel! Ondanks dat vind ik dat Apple een mooi systeem heeft geïntroduceerd met iCloud!
  #6  
Oud 18-10-11, 00:48
Tommyyke Tommyyke is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door houtjes Bekijk bericht
@ Tommyyke

Heb even voor je gezocht, het zou in eerste instantie niet moeten kunnen maar een andere user hier op het forum vond de volgende truc:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...s-truukje.html

Geen idee of het (nog) werkt maar dit kon ik even snel voor je vinden succes ermee!
Het lukt zoals jij het zei, maar als ik nu een mail verstuur gaat het emailadres dat de mail stuurt tog van @me zijn???
  #7  
Oud 18-10-11, 00:49
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard

Als ik straks een iPhone 4s heb, is het dan mogelijk dat als ik e-mail ontvang op mij iPhone en deze beantwoordt het mailtje op OSX ook als gelezen en beantwoordt gemarkeerd wordt. Of krijg ik het mailtje nog een keer binnen als ongelezen?
  #8  
Oud 18-10-11, 01:32
houtjes houtjes is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Oosterhout NB
Berichten: 7
Standaard

@ The Raptor

In mijn geval laat ik Gmail mijn mailaccounts binnen-poppen, daarbij verdwijnen ze van de server waar ze oorspronkelijk zijn ontvangen! Gmail kan verzenden als een ander adres, mits dat van jou is...probleem dus gefixt maar in het geval van hotmail kan het wellicht lastig gaan worden!

Ik zou dus ook nu kiezen voor een gmail-exchange verbinding!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 oktober 2011 om 00:34 ----------

Geen idee overigens of je in iCloud je afzenderadres kunt wijzigen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Met iphone toestel met ip adres verbinden ! frokkel iPhone algemeen 4 09-03-11 00:57
Problemen met Planet discotrain iPhone algemeen 10 20-04-10 15:10
Push mail niet mogelijk met Kpn(planet) vemo15 KPN 4 30-03-10 23:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:20.