//

Apple ID werkt niet

Apple ID werkt niet discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een aantal problemen met mijn apple ID. Ik kan op mijn iPhone niet inloggen bij iCloud; lees mail button werkt wel, maar de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-10-11, 10:18
RWa RWa is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Exclamation Apple ID werkt niet

Ik heb een aantal problemen met mijn apple ID. Ik kan op mijn iPhone niet inloggen bij iCloud; lees mail button werkt wel, maar de mail met instructies komt niet binnen, ook op de support site kan ik niet inloggen met mijn apple ID. En bij de installatie van iOS5.0 op mijn iPad blijf ik hangen bij ' Zoek iPad', kan daar niet meer op volgende klikken. Wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
ipad iphone ios5.0 icloud



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apple id vergrendeld en werkt niet meer boudewijn2212 iPad algemeen 1 07-12-11 12:14
Apple Bumper werkt niet lolsmurf iPhone accessoires en onderdelen 8 26-08-10 10:42
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. Peterhercules Archief 1 29-01-10 13:34
Apple en tmobile weten het ook niet: composite av werkt niet bij 3GS von nim iPhone accessoires en onderdelen 2 02-07-09 10:18
Help! Volume op nieuwe Apple 3G dock werkt niet? BoB_Ross iPhone accessoires en onderdelen 3 10-12-08 22:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:56.