//

iCloud verificatiemail

iCloud verificatiemail discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik inlog met mijn Apple id (bij de iCloud instellingen) zou ik een email moeten ontvangen met instructies om mijn account te controleren.. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-10-11, 23:07
grevend grevend is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard iCloud verificatiemail

Als ik inlog met mijn Apple id (bij de iCloud instellingen) zou ik een email moeten ontvangen met instructies om mijn account te controleren.. Ik wacht nu al 2 dagen en ik heb nog steeds geen controlemail gehad.. opnieuw inloggen werkt niet en via iCloud op mijn PC een verificatiemail laten sturen werkt ook niet.. oja, mail staat ook niet in mijn ongewenste mail.. wat kan het zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-11, 17:55
Amien Amien is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 88
Standaard

dit probleem heb ik dus ook .. ik heb dus een *@gmail.com apple ID en die wil ik graag gebruiken voor icloud .. dat kan op zich toch wel?

op apple forum heb ik deze oplossing gevonden:

https://discussions.apple.com/thread/3374286?tstart=0

It turns out that I have 4 Apple IDs that I have collected over the years. 2 for iTunes accounts (one US and one UK) 1 for Mobile Me and 1 for use on this discussion forum.

At least 2 of these accounts had the same contact email and this happens to be the one I'm trying to verify with iCloud for iOS5. This seems to confuse Apple and rather than telling me that the email address is associated with 2 Apple IDs, it just fails to send the verification mail.

My advice would to use the "I've forgotten my User ID" to recover what IDs you have and verify your mail from in there. If your address is associated with more than 1 ID, you get told here. Sort out your addresses so that you only have 1 per Apple ID and go from there...


Ik weet niet of dit de oorzaak is van het niet krijgen van een verificatie mail, maar ik begrijp de oplossing hierboven ook niet echt. Ik weet niet precies wat ik moet doen. help!


overigens werkt een @me.com wel gewoon prima
__________________
[h2]blacksn0wed RC3[/h2]
  #3  
Oud 18-10-11, 20:02
grevend grevend is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard

ah thx, jouw oplossing heeft me geholpen Amien!!!

het bleek dat ik 2 apple ID's had met hetzelfde emailadres.. 1 apple ID was nog niet een emailadres maar een nickname. Deze nickname had hetzelfde primaire emailadres als mijn 2e Apple ID. Wat je moet doen is dus naar deze site gaan: iForgot daar forgot username klikken, je emailadres invoeren en dan zie je welke 2 ID's je gebruikt met dat emailadres. vervolgens wijzig je bij 1 van de 2 het emailadres en ga je naar de instellingen van iCloud om het emailadres nogmaals in te vullen. Ik kon daarna iCloud gebruiken!
  #4  
Oud 18-10-11, 20:51
Amien Amien is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 88
Standaard

Yes! .. ook gelukt .. hebben we elkaar een beetje geholpen
__________________
[h2]blacksn0wed RC3[/h2]
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email ICloud Tommyyke iCloud 29 30-10-11 17:26
icloud ruudmaas iCloud 0 14-10-11 22:08
Icloud denman80 iCloud 2 13-10-11 23:12
iCloud nylezis iCloud 0 12-10-11 11:37
icloud of?? martine1312 iCloud 5 13-07-11 18:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:18.