//

OS X account foto

OS X account foto discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn iMac iCloud aanstaan voor zowel mijn account als dat van mijn vrouw. Hierdoor worden onze adresboeken gesynct, wat super handig is. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-11-11, 18:37
RichieB2B RichieB2B is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Question OS X account foto

Ik heb op mijn iMac iCloud aanstaan voor zowel mijn account als dat van mijn vrouw. Hierdoor worden onze adresboeken gesynct, wat super handig is. Sinds vandaag is opeens op de iMac de account foto van mijn vrouw vervangen door mijn foto! Heel verwarrend. Dus op de iMac de juiste foto weer ingesteld. Een tijdje later sta ik weer boven haar naam. Ik denk dat dit met iCloud te maken heeft. Iemand dezelfde ervaring?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-11, 18:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb OS X in het Engels en heb dus geen idee hoe dat allemaal in de Hollandse vertaling heet.

Ga naar Address Book en maak van je eigen Address Card een "me" card. En jouw vrouw moet hetzelfde doen met haar Address Card.

  #3  
Oud 05-11-11, 19:46
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik zet het steeds weer goed, maar na verloop van tijd heeft iCloud mijn emailtjes ineens ook de afzender (ik dus) een andere naam gegeven, nl. m'n nickname van de iTunes Store / Apple ID. Ik wil nl. liever niet met mn volle naam in de reviews in de App Store staan.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 05-11-11 om 23:40.
  #4  
Oud 05-11-11, 19:47
RichieB2B RichieB2B is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard

Goed idee, maar als bij mijn vrouw de me kaart instel, dan verandert die bij mij ook. Stel ik hem dan weer bij mijn account goed in, dan staat hij bij mijn vrouw weer fout. Ik denk dat iCloud de me card instelling ook synct. Eens kijken of ik gewoon geen me card kan instellen.
  #5  
Oud 05-11-11, 23:07
RichieB2B RichieB2B is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard

Dat lijkt inderdaad de oplossing: je me card verwijderen.
  #6  
Oud 05-11-11, 23:41
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ah bedankt voor de tip; ga ik ook proberen. In NL is dat de 'Ik' kaart.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto Nicole90 Muziek, foto & video 7 15-09-12 11:32
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 08:41
amerikaanse account met een nederlands account myplace iPhone Apps 5 13-09-10 21:41
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account MichaelJ iTunes 0 28-07-10 13:08
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's Robert M. Muziek, foto & video 2 14-02-09 22:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:14.