//

Instellingen synchr. mail iCloud <-> Windows Phone

Instellingen synchr. mail iCloud <-> Windows Phone discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb momenteel een Nokia Lumia 800 met Windows Phone. Ik wil de mail synchroniseren met mijn iCloud (MobileME) mail. Synchroniseren gaat goed. Alleen het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-11, 17:04
FSF FSF is offline
• iOS 10.2.1
• 11.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 58
Standaard Instellingen synchr. mail iCloud <-> Windows Phone

Ik heb momenteel een Nokia Lumia 800 met Windows Phone. Ik wil de mail synchroniseren met mijn iCloud (MobileME) mail. Synchroniseren gaat goed. Alleen het versturen van mail vanaf mijn Nokia lukt niet. Iemand de juiste instellingen hiervoor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-12-11, 17:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FSF Bekijk bericht
Ik heb momenteel een Nokia Lumia 800 met Windows Phone. Ik wil de mail synchroniseren met mijn iCloud (MobileME) mail. Synchroniseren gaat goed. Alleen het versturen van mail vanaf mijn Nokia lukt niet. Iemand de juiste instellingen hiervoor?
Kijk in Mail op jouw Mac, daar vindt je de juiste servers en SSL/TLS instellingen.
  #3  
Oud 18-12-11, 17:31
FSF FSF is offline
• iOS 10.2.1
• 11.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Kijk in Mail op jouw Mac, daar vindt je de juiste servers en SSL/TLS instellingen.
Timosha,

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb (en had) de instellingen overgenomen. Ik krijg echter deze foutmelding:


Fout met ME

Laatst bijgewerkt: ong. een week geleden.

Er is een probleem bij het downloaden van berichten. Controleer uw verbinding en uw accountgegevens en probeer het opnieuw.

Laatst geprobeerd: 2 seconden gelden.
Foutcode: 80072FAB


Ik heb de foutcode opgezocht op internet. Van de uitleg wordt ik niet veel wijzer. Wie weet raad?
  #4  
Oud 18-12-11, 17:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je vroeger MobileMe gebruikt hebt en je hebt een migratie gedaan naar iCloud dan zijn de instellingen als volgt:

SMTP-server = smtp.me.com
Port = 587
SSL = aan
Authentication = password
  #5  
Oud 18-12-11, 19:09
FSF FSF is offline
• iOS 10.2.1
• 11.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 58
Standaard

Heb ik gedaan. Nu krijg ik iedere keer de vraag om mijn wachtwoord in te voeren. Die vraag blijft zich herhalen, ondanks het feit dat ik het juiste wachtwoord invoer.
  #6  
Oud 18-12-11, 19:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, ik ken die Windows Phone niet maar als er telkens opnieuw naar een wachtwoord gevraagd wordt komt het wachtwoord niet goed aan. Je zal eens moeten gaan experimenteren met SSL/TLS en de authenticatie methode.

Ik heb de instellingen die ik je gegeven heb uitgeprobeerd op een Nokia N95 met Symbian en die werken daar wel me.
  #7  
Oud 18-12-11, 20:04
FSF FSF is offline
• iOS 10.2.1
• 11.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Tja, ik ken die Windows Phone niet maar als er telkens opnieuw naar een wachtwoord gevraagd wordt komt het wachtwoord niet goed aan. Je zal eens moeten gaan experimenteren met SSL/TLS en de authenticatie methode.

Ik heb de instellingen die ik je gegeven heb uitgeprobeerd op een Nokia N95 met Symbian en die werken daar wel me.
Kijk.. En daar haak ik even af
Kun je uitleggen wat je precies bedoelt of is dat lastig?
  #8  
Oud 18-12-11, 20:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FSF Bekijk bericht
Kun je uitleggen wat je precies bedoelt of is dat lastig?
Het is in zoverre lastig omdat ik absoluut geen idee heb wat een Windows Phone allemaal aan instellingen heeft voor SMTP-servers.

Misschien kan je daar eens een lijstje van plaatsen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Phone 3G, iOS4.2 and iCloud, synchroniseren calendar en contacts ? Woodsoft iCloud 4 30-08-12 23:06
Synchr. e-mail sterremadam iPhone algemeen 0 17-11-11 23:18
Icloud niet kunnen selecteren bij instellingen welmoed iCloud 4 17-10-11 06:54
iCloud mail: enkel @me.com mail? BfromB iCloud 0 13-10-11 09:44
Windows mail instellen in I phone Rafa iPhone algemeen 2 21-07-10 23:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:07.