//

probleem iCloud en Photostream

probleem iCloud en Photostream discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer met Icloud foto's te streamen naar mijn ipad en iphone via mijn laptop alleen dat wil maar niet, op een andere laptop lukte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-12, 12:17
Mikkey4 Mikkey4 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 50
Standaard probleem iCloud en Photostream

Ik probeer met Icloud foto's te streamen naar mijn ipad en iphone via mijn laptop alleen dat wil maar niet, op een andere laptop lukte het altijd. Het streamen van foto's ipad naar iphone wil wel maar niet vanaf mijn laptop.

Ik heb de juiste map geselecteerd en fotostream staat aan en de firewall staat uit. Icloud op de andere laptop is verwijderd maar nog steeds lukt het maar niet.

veranderen die ik geef voor de agenda en contacten via de laptop zijn wel zichtbaar.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-12, 12:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat je de functionaliteit van Photo Stream niet helemaal begrepen hebt. Lees onderstaande beschrijving eens door

Apple - iCloud - Nieuwe foto's op al je apparaten.
  #3  
Oud 06-01-12, 12:44
Mikkey4 Mikkey4 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik denk dat je de functionaliteit van Photo Stream niet helemaal begrepen hebt. Lees onderstaande beschrijving eens door

Apple - iCloud - Nieuwe foto's op al je apparaten.
ik heb er altijd mee kunnen werken, dus ik ken het wel, ik vindt het vreemd dat het nu niet meer wil. Alles staat goed dat weet ik zeker maar het werkt niet ook niet als ik mijn firewall heb uitgeschakeld.

de foto's waren wel te zien op mijn oude laptop en kort daarna heb ik icloud van die laptop verwijderd.
  #4  
Oud 06-01-12, 12:54
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Zet je de foto's wel in de upload map die iCloud Control Panel heeft aangemaakt? En geen mappen aanmaken in de upload map!
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.

Laatst gewijzigd door wouter1981; 06-01-12 om 14:56.
  #5  
Oud 06-01-12, 13:04
Mikkey4 Mikkey4 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 50
Standaard

ik heb daarvoor een download map en een upload map gemaakt, de foto's van de ipad/iphone zouden dan in de download map terecht moeten komen en er zitten geen andere mappen in die 2 mappen die zijn nu dus leeg.
  #6  
Oud 07-01-12, 14:24
Mikkey4 Mikkey4 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 50
Standaard

probleem is opgelost, het probleem lag bij de firewall van Norton
  #7  
Oud 09-01-12, 20:47
Mikkey4 Mikkey4 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 50
Standaard

het probleem leek opgelost te zijn maar nou niet dus, na het opnieuw installeren van Icloud werkt het maar even. afbeeldingen van iphone naar ipad werkt altijd maar niet van ipad/iphone naar laptop ook niet als ik firewall uitschakeld
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud - Photostream Chakir iCloud 49 21-07-15 09:44
Foto's verwijderen in iCloud's Photostream? markvwijnen iCloud 31 27-02-13 22:31
Hoe Apple id wijzigen op iPhone voor iCloud & Probleem photostream Henk Arie iCloud 8 14-10-12 17:55
vreemd probleem icloud Blauwoogje iCloud 0 18-12-11 21:53
Photostream op iPad + iTunes streaming jappe123 iCloud 3 17-10-11 08:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24.