//

iCloud agenda & contacten: kan niets meer toevoegen en niets meer verwijderen

iCloud agenda & contacten: kan niets meer toevoegen en niets meer verwijderen discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Ik ben van MobileMe over gegaan naar iCloud. Alles werkte perfect, contacten/agenda/mail allemaal overgezet, communicatie op icloud.com ism m'n iPhone 4GS (week oud) en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-02-12, 15:23
witzel witzel is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 1
Standaard iCloud agenda & contacten: kan niets meer toevoegen en niets meer verwijderen

Hello,

Ik ben van MobileMe over gegaan naar iCloud. Alles werkte perfect, contacten/agenda/mail allemaal overgezet, communicatie op icloud.com ism m'n iPhone 4GS (week oud) en iMac (up to date) werkte top. Opeens van maandag op dinsdag zit alles op slot. Ik kan niets meer toevoegen/verwijderen aan m'n agenda en contacten. Zowel online/op iMac/op iPhone niet. Als ik een agendapunt wil toevoegen zegt 'ie: "Kan agenda item niet toevoegen - Er is geen agenda ingesteld". Als ik een contact verwijderen, verdwijnt ie niet.

Note: dit heeft dus wel gewerkt en opeens werkte dit niet meer. Agenda is wel degelijk ingesteld op m'n telefoon en ik heb alleen de iCloud agenda aanstaan van m'n @me.com account. Dit als standaard agenda ingesteld en ook in de kalender.

Geprobeerd:
- Fabrieksinstellingen en reserve copy opnieuw erop.
- Andere iphone (zelfde probleem meegenomen).
- Calender app geeft zelfde error.
- Apple service geweest (adviseerden te bellen naar de US)
- Gebeld naar de US apple service.
- iPhoneclub forum doorzocht.

Niemand heeft ooit van dit probleem gehoord die ik heb gesproken, laat staan een oplossing voor gevonden. Het vreemde is dat de iCloud een week heeft gewerkt en opeens niet meer. Er gaat iets mis in de iCloud communicatie met iPhone en iMac.

Mijn vragen:
- Iemand ooit van dit probleem gehoord? Dat zou me al enigszins geruststellen.
- Iemand die een oplossing danwel een tip heeft om tot een oplossing te komen?

Alvast bedankt voor je reactie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan niets meer downloaden via iphone... willemvanderlinden iPhone algemeen 4 21-08-08 22:38
ik kan niets meer downloaden!!!!! marc1987 Archief 4 28-07-08 18:32
restoren niet meer mogelijk. Kan er niets meer mee bram87 Unlock [archief] 2 14-02-08 00:07
Kan niets meer instaleren na update 1.1.3 Limoonux Unlock [archief] 5 12-02-08 22:15
Dikke vastloper......!!!!! Kan niets meer..!! sjoran Unlock [archief] 28 04-12-07 21:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:06.