//

iCloud ontvangt marktplaats mails niet

iCloud ontvangt marktplaats mails niet discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond allemaal, Ik gebruik al een zeer lange poos gebruik van iCloud, en ik heb er tot nu toe nog nooit problemen mee gehad. Ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-04-12, 20:51
dbbaan dbbaan is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 7
Question iCloud ontvangt marktplaats mails niet

Goedenavond allemaal,

Ik gebruik al een zeer lange poos gebruik van iCloud, en ik heb er tot nu toe nog nooit problemen mee gehad. Ook heb ik een @me.com e-mailadres.

Nu beginnen dus de problemen; ik gebruik dit e-mailadres voor marktplaats (MP), maar sinds een dag of 3 krijg ik van MP helemaal geen e-mails meer. Geen mails bij biedingen, geen reacties op mijn advertenties, helemaal niks. Bij MP heb ik alle instellingen geprobeerd, en ook bij iCloud ben ik alle instellingen langs gegaan, maar daarin is ook niks raars in te vinden. (de mails zitten ook niet in de spam-box, en er is geen regel dat er iets met marktplaats e-mails moet gebeuren.)
Alle andere e-mails krijg ik wel gewoon binnen. (hoop ik)

Ik heb nog een ander MP account met een gmail-adres, en op g-mail krijg ik wel gewoon e-mails van MP. Als ik die echter doorstuur naar @me dan krijg ik ze daar niet binnen, maar als ik gewoon een mail stuur van gmail naar @me dan komt die wel binnen.

Ik heb gegoogled op het probleem, en dan krijg ik 2 kleine topics over mensen die hetzelfde probleem hebben, alleen dan met hotmail. Die mensen hadden het probleem dat automatisch@marktplaats.nl bij onveilige e-mailadressen staat, en dat hij daar weg moest worden gehaald. Bij iCloud is dit echter niet mogelijk.

Heeft er iemand enig idee hoe ik dit probleem op kan lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-04-12, 21:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zet in de instellingen van Mail junk mail filtering eens uit:

  #3  
Oud 27-04-12, 15:22
dbbaan dbbaan is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 7
Standaard

Dat heeft ook geen succes, helaas.
  #4  
Oud 27-04-12, 15:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan lees onderstaande link eens door en rapporteer het probleem bij iCloud Support:

iCloud: Identifying and filtering spam
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan niet meer mails laden peetstev00 iPhone algemeen 2 22-04-12 00:37
e-mails ontvangen via Icloud bnijkamp iCloud 9 20-03-12 14:19
iCloud blijft mails van pop3 account halen Legorides iCloud 1 22-12-11 01:49
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem Edwinvo iCloud 5 01-12-11 11:16
Hotmail e-mails worden niet gesynchroniseerd? dennis00 iPhone algemeen 3 28-12-09 23:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:07.