//

Outlook taken niet naar iPhone gesynct, agenda wel

Outlook taken niet naar iPhone gesynct, agenda wel discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik werk in Outlook 2010 op een Windows 7 laptop met agenda's (2) en taken. De agenda's worden perfect gesynct naar mijn iPhone. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-12, 00:18
remcop remcop is offline
• iOS 14.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Ubachsberg
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar remcop
Standaard Outlook taken niet naar iPhone gesynct, agenda wel

Ik werk in Outlook 2010 op een Windows 7 laptop met agenda's (2) en taken. De agenda's worden perfect gesynct naar mijn iPhone. Ik heb ook op mijn iPhone ingesteld dat herinneringen (taken van outlook) gesynct moeten. Dit doet hij echter niet. Mijn takenlijstje in outlook word niet overgezet. Heel vreemd vind ik gezien de agenda wel werkt.

Kan iemand mij vertellen hoe dit kan en hoe het op te lossen is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-12, 00:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Taken (of herinneringen)/notities zijn bij Apple onderdeel van Mail. Als je in iCloud op de PC ook Mail aangevinkt hebt zou het moeten werken.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 20-06-12 om 00:48. Reden: Syntax
  #3  
Oud 20-06-12, 00:28
remcop remcop is offline
• iOS 14.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Ubachsberg
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar remcop
Standaard

Ik heb mijn mailadressen op de iPhone toegevoegd ja. Mails komen dus ook op iPhone binnen
  #4  
Oud 20-06-12, 00:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remcop Bekijk bericht
Ik heb mijn mailadressen op de iPhone toegevoegd ja. Mails komen dus ook op iPhone binnen
Gebruik je dan ook iCloud Mail, dus met een @me.com adres? Indien ja dan zou het echt moeten werken.

Agenda's worden via CalDAV gesynct en dat is dan weer een ander verhaal.

Succes verder
  #5  
Oud 20-06-12, 00:34
remcop remcop is offline
• iOS 14.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Ubachsberg
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar remcop
Standaard

Ja, er staat tussen mijn mailadressen een @me.com adres op mijn iPhone. Moet dat ook in outlook staan soms?
  #6  
Oud 20-06-12, 00:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remcop Bekijk bericht
Moet dat ook in outlook staan soms?
Ja, want dat is het transportmechanisme. Dus, Mail in het iCloud Control Panel aanvinken.
  #7  
Oud 20-06-12, 00:38
remcop remcop is offline
• iOS 14.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Ubachsberg
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar remcop
Standaard

Ga ik morgen naar kijken:

- @me.com aan outlook toevoegen


Wat is iCloud control panel? iCloud optie onder instellingen op iPhone? Daar staat mail aangevinkt
  #8  
Oud 20-06-12, 00:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is het Windows iCloud Control Panel op de PC.

En die taken moet je natuurlijk aanmaken in "taken in iCloud" in Outlook.
  #9  
Oud 20-06-12, 00:48
remcop remcop is offline
• iOS 14.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Ubachsberg
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar remcop
Standaard

Taken in outlook onder mijn mailadressen kunnen dus niet naar mijn iPhone gesynct?
  #10  
Oud 20-06-12, 00:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remcop Bekijk bericht
Taken in outlook onder mijn mailadressen kunnen dus niet naar mijn iPhone gesynct?
Alleen taken die in Outlook aangemaakt worden in "Taken in iCloud".
  #11  
Oud 20-06-12, 00:55
remcop remcop is offline
• iOS 14.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Ubachsberg
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar remcop
Standaard

Oke, vreemd en jammer. Als het voor agenda's kan dan ook met taken, maargoed dank je
  #12  
Oud 20-06-12, 08:56
remcop remcop is offline
• iOS 14.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Ubachsberg
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar remcop
Standaard

Waarom pakt hij dan wel taken van het @me.com adres en niet van een ander adres? In herinneringen staat wel
"taken van *mailadres*"

EDIT:

Oke, het is me nu gelukt, maar als ik taken in mijn @me.com adres zet dan zie ik ze niet meer in het hoofdscherm van Outlook en dat wil ik wel. Hmm, best lastig. Wat suggereren jullie voor mijn situatie?

Ik heb dus 2 mailadressen die ik gebruik: zeg even remco1@live.nl en remco2@live.nl. remco1@live.nl gebruik ik voor taken en agenda. Daarbij heb ik dus remco@me.com. Ik wil nu dat taken en agenda worden gesynchroniseerd tussen mijn iPhone en Outlook, maar dusdanig dat ik ook agenda en taken in het hoofdscherm van Outlook zie.

Laatst gewijzigd door remcop; 20-06-12 om 10:37.
  #13  
Oud 20-06-12, 10:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remcop Bekijk bericht
Ik wil nu dat taken en agenda worden gesynchroniseerd tussen mijn iPhone en Outlook, maar dusdanig dat ik ook agenda en taken in het hoofdscherm van Outlook zie.
Nu gaat het niet meer over het synchroniseren van Outlook data met iCloud maar over de werking van Outlook op zich

Je ziet de iCloud taken toch in "Outlook - Today" als je onderaan op "Taken" klikt:



Nogmaals, iCloud kan alleen iCloud componenten synchroniseren en geen Hotmail, Gmail, Yahoo Mail enz... Omgekeerd werkt het ook niet: Hotmail kan geen iCloud componenten synchroniseren.

Ik ga het hier bij laten Succes verder
  #14  
Oud 20-06-12, 10:56
remcop remcop is offline
• iOS 14.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Ubachsberg
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar remcop
Standaard

Hmm.....oké, ik snap het. Ik maak agenda-items en taken in mijn e-mailaccount in outlook. De agenda-items worden voor mijn e-mailaccount naar mijn iPhone gepusht en niet naar taken. Taken worden niet ondersteund door hotmail dus die worden niet naar de iPhone gezet. Oké. Duidelijk.

Als ik iCloud gebruik in Outlook heb ik er niets aan, want dan zie ik ze niet in het rechterdeel van het hoofdscherm van Outlook en dat wil ik nou juist wél.
Bovendien, als ik een uitnodiging krijg op mijn e-mailadres op mijn iPhone voor een afspraak, dan moet ik dat altijd helemaal gaan omzetten van mijn e-mailadres naar mijn iCloud.

Graag hier meer helder licht in.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IPHONE 4 agenda synchroniseren naar OUTLOOK 2010 janbeul iTunes 3 03-02-12 22:39
agenda syncen van iphone naar outlook elbennito iPhone algemeen 1 16-11-11 10:12
iPhone Outlook-agenda naar computer overzetten Margriet2011 iPhone algemeen 1 11-11-11 20:40
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
Windows: Sync Contacten en agenda iphone naar outlook Beaux iTunes 1 26-09-08 15:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:59.