//

iCloud opslag voor één dag verhogen

iCloud opslag voor één dag verhogen discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Mijn iPhone moet worden hersteld. Omdat mijn reservekopie groter is dan 5,0 GB heb ik ingesteld dat ik deze met iTunes maak (ipv iCloud). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-09-12, 17:01
Buchters Buchters is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Boston
Berichten: 25
Standaard iCloud opslag voor één dag verhogen

Hoi,

Mijn iPhone moet worden hersteld. Omdat mijn reservekopie groter is dan 5,0 GB heb ik ingesteld dat ik deze met iTunes maak (ipv iCloud). Nu kan iTunes de iPhone niet lezen en moet deze worden hersteld. Mijn laatste reservekopie is al van lange tijd terug, maar ik kan geen nieuwe maken (iTunes leest niet, iCloud-opslag is te klein). Is het mogelijk om voor één dag je opslag te verhogen? (dan kan ik reservekopie maken, herstellen, terugzetten)
Ik weet dat je dan voor één jaar moet selecteren, maar kun je deze daarna downgraden zodat je maar voor één dag/week betaalt?
Op Apple.com staat dit: iCloud: Beheer of koop meer iCloud-opslagruimte
U kunt ook extra opslagruimte kopen voor een jaarlijkse bedrag. Als u tijdens dat jaar van gedachten verandert, kunt u:

Uw opslagruimte-upgrade onmiddellijk annuleren. Uw creditcard wordt alleen belast voor de tijd die u hebt gebruikt voor de upgrade, en uw account zal terugkeren naar de 5 GB gratis opslagruimte.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Extra opslag kopen voor iCloud lukt niet!! Bylgus iCloud 7 19-03-12 19:01
iCloud opslag capaciteit fritskos iCloud 4 20-11-11 18:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:42.