//

Iphone contacten niet naar Icloud

Iphone contacten niet naar Icloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn contacten komen niet op Icloud die ik ingegeven heb op mijn Iphone, agenda enz werkt allemaal wel. Als ik op internet op Icloud ga, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-12, 01:22
Stappie Stappie is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard Iphone contacten niet naar Icloud

Mijn contacten komen niet op Icloud die ik ingegeven heb op mijn Iphone, agenda enz werkt allemaal wel.
Als ik op internet op Icloud ga, staan er maar 4 namen in mijn contacten. Ik heb 189 contacten.
Als ik via mijn pc in Icloud een contact invoer komt die wel op op mijn Iphone als ik sync. Ben al weken bezig om dit op te lossen maar krijg het niet voor elkaar.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contacten vanuit iCloud naar iPhone terugzetten michandy iPhone Apps 2 01-12-16 20:02
iCloud contacten iPhone/iPad staan niet in iCloud Stappie iCloud 0 07-10-12 13:21
iphone contacten synchroniseren naar icloud gipiler iPhone algemeen 1 24-08-12 17:50
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem Edwinvo iCloud 5 01-12-11 11:16
contacten komen niet allemaal mee naar reserve kopie icloud jayblo iCloud 0 11-11-11 13:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:49.