//

Standaard Outlook agenda synchroniseren met icloud

Standaard Outlook agenda synchroniseren met icloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben druk bezig om te onderzoeken of het mogelijk is gebruik te maken van het delen van Outlook agenda's via iCloud en iPhone /iPad. Alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-12, 01:19
iJaco iJaco is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 5
Standaard Standaard Outlook agenda synchroniseren met icloud

Ben druk bezig om te onderzoeken of het mogelijk is gebruik te maken van het delen van Outlook agenda's via iCloud en iPhone /iPad. Alleen willen we in ieder geval de ms Outlook agenda's ook blijven gebruiken (i.v.m. zakelijke emailadressen etc). Maar mobiel geen windows apparatuur maar Apple.

Ik krijg het niet voor elkaar. Wie weet een mogelijkheid om de Outlook agenda's te synchroniseren met de te delen iCloud agenda's en visa versa (dus iCloud naar outlook)?

Ben heel benieuwd en hoor het graag!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-12, 09:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iJaco Bekijk bericht
Ben druk bezig om te onderzoeken of het mogelijk is gebruik te maken van het delen van Outlook agenda's via iCloud en iPhone /iPad. Alleen willen we in ieder geval de ms Outlook agenda's ook blijven gebruiken (i.v.m. zakelijke emailadressen etc). Maar mobiel geen windows apparatuur maar Apple.
Als Windowsgebruiker kan je in www.icloud.com gedeelde agenda's aanmaken. Als je zo'n agenda aangemaakt heb kan je andere iCloudgebruikers uitnodigen om deze te gebruiken.

De gedeelde agenda's verschijnen ook in Outlook onder iCloud Calendars en kunnen dus ook in Outlook gebruikt geworden. Op de iPhone/iPad verschijnen deze agenda's uiteraard ook onder de iCloud agenda's.
  #3  
Oud 15-11-12, 11:45
iJaco iJaco is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 5
Standaard

Bedankt voor de reactie. Maar begrijp ik het nu goed dat dit alleen werkt met agenda's gekoppeld aan een @iCloud.com e-mailadres? Mijn normale email @bedrijf.nl (en de daaraan gekoppelde agenda) kunnen niet in de iCloud worden gedeeld?

En kan deze @bedrijf.nl agenda niet worden gesybchroniseerd met de @icloud.com agenda.
  #4  
Oud 15-11-12, 11:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iJaco Bekijk bericht
Mijn normale email @bedrijf.nl (en de daaraan gekoppelde agenda) kunnen niet in de iCloud worden gedeeld?

En kan deze @bedrijf.nl agenda niet worden gesybchroniseerd met de @icloud.com agenda.
Dat kan inderdaad niet. iCloud kan alleen maar iCloud Mail, Agenda's, Contacten synchroniseren.
  #5  
Oud 15-11-12, 23:46
iJaco iJaco is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 5
Standaard

Bedankt! Eigenlijk ook wel logisch
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen agenda synchroniseren met outlook Dekwoje iPhone algemeen 0 30-08-12 10:22
Synchroniseren agenda met Outlook astridbos iPhone algemeen 0 05-07-12 17:18
ik wil 1 agenda in outlook met icloud keesmulder iCloud 5 20-06-12 13:39
synchroniseren outlook agenda met iphone4s henk buschman iTunes 0 10-11-11 15:53
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda Quatz iPhone algemeen 0 05-02-11 22:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:54.