//

Mails steeds kwijt

Mails steeds kwijt discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een macbookpro en iphone, alle laatste OS. Sync via iCloud Het viel me een tijdje geleden op, dat alle mails kwijt zijn, na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-12-12, 19:15
frankdegroot frankdegroot is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 7
Standaard Mails steeds kwijt

Ik heb een macbookpro en iphone, alle laatste OS. Sync via iCloud

Het viel me een tijdje geleden op, dat alle mails kwijt zijn, na een bepaalde datum. In archief zitten ze ook niet.
Dus... ik dacht een instelling en heb zowel op iCloud als op de apparaten alles bekeken.

De "verstuurde" mails staan op "op de server bewaren" en nooit wissen... toch worden die het snelste gewist.

Nergens terug te vinden, niet op iCloud of de apparaten.

Er is ook geen regel aangemaakt ofzo.

Plaats genoeg, nog 4GB over... Om juridische doeleinden heb ik de mails nodig, wat nu aub?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-12-12, 09:24
frankdegroot frankdegroot is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 7
Standaard

eigenlijk word je op dit forum niet geholpen lijkt me - tweede vraag zonder antwoord, het kan niet zijn dat niemand daar iets over weet

schril contrast met een "windows"-forum qua hulp
  #3  
Oud 12-12-12, 10:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Er is geen enkele instelling in iOS die het probleem zoals jij het beschrijft kan veroorzaken. Dat is misschien de reden dat er niet zo vlug gereageerd werd als jij voor ogen had.

De e-mail cliënt, wat die ook mag zijn, op de MacBook Pro kan jouw probleem wel veroorzaken. Maar je schrijft zelf dat die instellingen goed staan.

Dan blijven alleen nog maar de instellingen in www.icloud.com voor Mail over. Ga daar eens kijken of alles goed ingesteld is:



PS:
Dit forum is geen helpdesk met betaalde medewerkers die binnen een welbepaalde tijd reageren, maar een forum met heel veel competente vrijwilligers die hun best doen om iedereen te helpen. Dus, die niet ter zake dienende commentaren mag je in de toekomst achterwege laten.
  #4  
Oud 12-12-12, 10:16
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Om 18:15 plaats je je bericht en om 8:24 had je al een antwoord verwacht?
Misschien dat niemand je probleem herkent? Je hebt een Apple en daar heb je aanzienlijk minder van dit soort problemen dan met een Windows gedrocht.

Kijk is op de website van jouw Icloud account, als de berichten online weg zijn moet je contact opnemen met Apple support.
Staan ze daar nog wel gewoon is het een instelling op je apparaten die je wellicht over het hoofd het gezien.

"Je" website is leading, ik heb je probleem wel eens gehad met contacten, op de website stond alles gewoon goed, dus met een handeling van de iphone gewist, opnieuw gesynct en daarna was het weer goed.
  #5  
Oud 12-12-12, 10:29
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard Mail

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankdegroot Bekijk bericht
eigenlijk word je op dit forum niet geholpen lijkt me - tweede vraag zonder antwoord, het kan niet zijn dat niemand daar iets over weet

schril contrast met een "windows"-forum qua hulp
Nou nou, wat een reactie. Neem dan contact met Apple, ze helpen je misschien sneller.......
  #6  
Oud 12-12-12, 15:19
frankdegroot frankdegroot is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 7
Standaard

"PS:
Dit forum is geen helpdesk met betaalde medewerkers die binnen een welbepaalde tijd reageren, maar een forum met heel veel competente vrijwilligers die hun best doen om iedereen te helpen. Dus, die niet ter zake dienende commentaren mag je in de toekomst achterwege laten.[/QUOTE]"

én voor u dezelfde saus.

de e-mail client is "mail" van apple - de instelling op icloud staan nét als op mail identiek.

wat nu?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Er is geen enkele instelling in iOS die het probleem zoals jij het beschrijft kan veroorzaken. Dat is misschien de reden dat er niet zo vlug gereageerd werd als jij voor ogen had.

De e-mail cliënt, wat die ook mag zijn, op de MacBook Pro kan jouw probleem wel veroorzaken. Maar je schrijft zelf dat die instellingen goed staan.

Dan blijven alleen nog maar de instellingen in www.icloud.com voor Mail over. Ga daar eens kijken of alles goed ingesteld is:



"PS:
Dit forum is geen helpdesk met betaalde medewerkers die binnen een welbepaalde tijd reageren, maar een forum met heel veel competente vrijwilligers die hun best doen om iedereen te helpen. Dus, die niet ter zake dienende commentaren mag je in de toekomst achterwege laten.
"

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 december 2012 om 14:21 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MCNO Bekijk bericht
Om 18:15 plaats je je bericht en om 8:24 had je al een antwoord verwacht?
Misschien dat niemand je probleem herkent? Je hebt een Apple en daar heb je aanzienlijk minder van dit soort problemen dan met een Windows gedrocht.

Kijk is op de website van jouw Icloud account, als de berichten online weg zijn moet je contact opnemen met Apple support.
Staan ze daar nog wel gewoon is het een instelling op je apparaten die je wellicht over het hoofd het gezien.

"Je" website is leading, ik heb je probleem wel eens gehad met contacten, op de website stond alles gewoon goed, dus met een handeling van de iphone gewist, opnieuw gesynct en daarna was het weer goed.

ze zijn idd weg met "icloud" - ik begrijp de instellingen vrij goed
hoe neem je contact met support aub?
  #7  
Oud 12-12-12, 15:51
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankdegroot Bekijk bericht
hoe neem je contact met support aub?
https://www.apple.com/support/contact/
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #8  
Oud 20-02-13, 09:43
frankdegroot frankdegroot is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 7
Standaard

sorry all, was zeer zenuwachtig dr het verlies van...
Reageren

Labels
mail kwijt



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone is Wi-Fi vaak kwijt en moet steeds wachtwoord opnieuw invoeren clairecynthia iPhone algemeen 6 22-10-12 20:56
Windows: iTunes/iPhone is steeds instellingen kwijt voor handmatig beheren jemico iTunes 0 26-07-11 11:17
E-mail steeds kwijt Marc621 iPad algemeen 0 12-09-10 13:29
Iphone start steeds opnieuw op! Word steeds erger! djico iPhone algemeen 1 22-08-10 22:11
Wi-Fi Wachtwoord steeds kwijt Ramonstertje Wi-Fi 2 18-05-10 20:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:20.