//

iCloud kan niet worden gestart in Windows 7

iCloud kan niet worden gestart in Windows 7 discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iCloud al verschillende malen verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd. Echter blijft de foutmelding "windows error 193" actief. Ik weet niet hoe dit kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-12, 17:07
RonvanRiel1965 RonvanRiel1965 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 3
Standaard iCloud kan niet worden gestart in Windows 7

Ik heb iCloud al verschillende malen verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd. Echter blijft de foutmelding "windows error 193" actief.
Ik weet niet hoe dit kan worden opgelost. Ik heb al van alles geprobeerd.

Wie heeft er een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-12-12, 17:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Bedoel je met "iCloud" het Windows iCloud Control Panel of iets anders? Indien ja, welke versie heb je geïnstalleerd?
  #3  
Oud 18-12-12, 18:19
RonvanRiel1965 RonvanRiel1965 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 3
Standaard

Ja, het Windows iCloud Control Panel kan niet worden gestart.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 december 2012 om 18:25 ----------

versie 2.1
  #4  
Oud 18-12-12, 18:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

OK! "windows error 193" heeft niets te maken met iCloud. Deze fout kan wijzen op een HDD die aan het sterven is en wijst met zekerheid op corrupte system files.

Doe het volgende eens:
1) Verwijder het Windows iCloud Control Panel;
2) Open de Windows CLI (ook bekend als het "DOS Venster") en voer een chkdsk uit:

Code:
chkdsk /f
4) Als de Check Disk gelukt is dan voer de System File Checker uit:

Code:
sfc /scannow
5) Beide checks kunnen een tijdje duren;
6) Installeer de laatste versie (2.1) van het Windows iCloud Control Panel opnieuw;

Succes gewenst
  #5  
Oud 18-12-12, 18:38
RonvanRiel1965 RonvanRiel1965 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 3
Standaard

Thanks, ga ik proberen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 december 2012 om 18:56 ----------

Ik ben niet bevoegd om de scandisk uit te voeren! ik ben de enige gebruiker van deze PC!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchronisatiesessie kan niet worden gestart rinusbolle iPad algemeen 4 11-01-13 23:25
Synchronisatiesessie kan niet worden gestart Matt Trakker 82 iPhone algemeen 4 28-11-12 09:59
Windows: iPad4: Synchronisatiesessie kan niet worden gestart. PWRAN4S iTunes 0 24-11-12 16:12
Icloud email kan niet verandert worden Tommyyke iCloud 0 12-10-11 21:23
er kan geen sessie worden gestart??? koenwouterse iPhone algemeen 0 27-12-10 18:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:51.