//

Agenda synchroniseren tussen iPad & iPhone

Agenda synchroniseren tussen iPad & iPhone discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben nieuw op dit Forum en heb een beetje rond gezocht maar ik vond niet direct een oplossing voor mijn probleem. Vandaar dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-02-13, 16:40
JeroenBaele JeroenBaele is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 4
Post Agenda synchroniseren tussen iPad & iPhone

Hallo,

ik ben nieuw op dit Forum en heb een beetje rond gezocht maar ik vond niet direct een oplossing voor mijn probleem. Vandaar dit nieuwe topic.

Sinds kort heb ik een iPad 4. Ik zit nu al een hele tijd uit te zoek hoe ik mijn agenda kan synchroniseren met de agenda op m'n zoon zijn iPhone 4s.

Het zou namelijk heel handig zijn als we afspraken zouden kunnen toevoegen op de iPad of iPhone en dat ze op beide toestellen zouden toegevoegd worden.

We hebben beide een ander Apple ID, en ik heb al wat gezocht om die angeda's te delen maar toch worden de nieuwe aspraken niet van het ene naar het andere toestel gestuurd.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-13, 16:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Je kan met iCloud een (of meerdere) agenda's delen met iemand anders. Op een Windows computer kan je dat het beste instellen op www.icloud.com

Met Gmail, Hotmail, Yahoo Mail, enz... zou dat ook moeten lukken (denk ik). Maar daar heb ik geen verstand van.
  #3  
Oud 12-02-13, 16:55
JeroenBaele JeroenBaele is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 4
Standaard

Mijn agenda's zijn gedeeld van het ene toestel op het andere via iCloud. Heb ingesteld dat de gedeelde persoon de afspraken kan 'bewerken'.

Nu, als ik een afspraak toevoeg op m'n iPad bijvoorbeeld dan komt die niet op m'n iPhone. Ook al is die agenda gedeeld met het Apple ID van m'n iPhone.

Ik vraag me echt af wat ik verkeerd doe ..
  #4  
Oud 12-02-13, 17:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je dat in www.icloud.com zo gedaan hebt zoals in het onderstaande plaatje dan zou het moeten werken. Dit is een voorbeeld van een agenda die mijn vrouw met mij gedeeld heeft:

  #5  
Oud 12-02-13, 17:12
JeroenBaele JeroenBaele is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 4
Standaard

Heb dit zo ingesteld ja! Daarom snap ik ook niet zo goed waarom het niet werkt want overal lees ik dat het zo moet.

Zou ik m'n iPad en iPhone misschien met hetzelfde iCloud account moeten beheren?
  #6  
Oud 12-02-13, 17:15
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeroenBaele Bekijk bericht
Zou ik m'n iPad en iPhone misschien met hetzelfde iCloud account moeten beheren?
Nee, dat hoeft niet. Mijn vrouw heeft een ander iCloud account dan ik want haar contacten, mail en berichten heb ik niet nodig.

Je kan eens proberen om op het apparaat dat de gedeelde agenda gebruikt (dus niet op het apparaat dat de gedeelde agenda aangemaakt heeft) iCloud uit zetten en na 30 seconden weer aan te zetten. Geen zorgen er gaat niets verloren want alles blijft in www.icloud.com staan.
  #7  
Oud 12-02-13, 17:45
JeroenBaele JeroenBaele is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 4
Standaard

Lukt nog steeds niet, ik probeer nu nog eens alles opnieuw in te stellen ..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 februari 2013 om 18:02 ----------

Heb iPhone uitgeschakeld en terug aangedaan en het werkt nu opeens!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchroniseren iphone ipad agenda Bkroese iPhone algemeen 3 17-12-12 21:41
bladwijzers in ibook synchroniseren tussen Iphone en Ipad flinstone iTunes 4 21-12-11 06:56
Agenda probleem synchronisatie tussen iphone en ipad sander1973 iTunes 3 17-01-11 22:03
Agenda synchroniseren tussen iPhone, iPad en Nokia telefoon tummus83 iTunes 0 01-11-10 17:32
email synchroniseren tussen iphone, ipad en outlook arcovandermeij iPad algemeen 1 20-09-10 20:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49.