//

Waarom is reservekopie van iPad in icloud zo klein?

Waarom is reservekopie van iPad in icloud zo klein? discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe komt het dat de backup van mijn iPad in de icloud zo klein is? Op mijn iPad staat 25 GB aan data. In de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-03-13, 10:08
Kinsella55 Kinsella55 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 4
Standaard Waarom is reservekopie van iPad in icloud zo klein?

Hoe komt het dat de backup van mijn iPad in de icloud zo klein is? Op mijn iPad staat 25 GB aan data. In de reservekopie neem ik alles mee wat de icloud lust. Toch is de backup in de icloud slechts 1,5 GB klein.
Ik ben gisteren een hele belangrijke zelf met de ipad opgenomen video kwijt geraakt van 1 uur lang. Ik wil de reservekopie terugzetten, maar twijfel of deze gezien de kleine omvang wel kans maakt. De video alleen al was 3,5 GB. De hele filmrol die in de backup hoort te staan is trouwens al 4,8 GB en toch is de backup maar 1,5GB.
Rara hoe kan dat?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
icloud, ipad



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarom kan ik het apple id van icloud niet wijzigen? 1997giorgio1 iPad algemeen 5 20-10-12 14:23
waarom icloud tess65 iCloud 5 03-10-12 14:22
Hoe ALLEEN contacten terugzetten vanuit de reservekopie van iCloud én iTunes? lvc iPhone algemeen 3 30-06-12 07:16
reservekopie iPad in iCloud en lege iTunesbib iAgamemnon iCloud 1 29-12-11 09:59
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem Edwinvo iCloud 5 01-12-11 10:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:14.