//

iCloud reservekopie mislukt

iCloud reservekopie mislukt discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, wie kan mij helpen? Ik wil graar icloud gebruiken met mijn nieuwe iphone, maar op één of andere manier lukt dit niet. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-13, 11:16
alissam14 alissam14 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 5
Standaard iCloud reservekopie mislukt

Hi, wie kan mij helpen?
Ik wil graar icloud gebruiken met mijn nieuwe iphone, maar op één of andere manier lukt dit niet. Ik heb het al een paar keer geprobeerd en als ik met andere erover praat snappen ze niet waarom t niet lukt.
Ik krijg ook niet echt een foutmelding ofzo.
Ik ga naar - instellingen - icloud - opslag en reservekopie - icloud reservekopie staat en, maak reservekopie

In eerste instantie geeft ie aan dat ie 3uur duurt, en het verst wat ie ooit gekomen is tot ongeveer de helft, maar dan stop ie na een paar uur dr eens mee op en zegt ie voltooien van de laatste reservekopie is mislukt, zonder tr zeggen waarom.

Hij heeft wel iets gedaan want van dd 5,0GB is er nog 3,1GB beschikbaar.

Wat doe ik in hemelsnaam fout??
Hopelijk kan iemand mij makkelijk helpen.
Alvast bedankt!
Alissa
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-13, 11:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alissam14 Bekijk bericht
Wat doe ik in hemelsnaam fout??
Hopelijk kan iemand mij makkelijk helpen.
Sluit de iPhone met de originele USB-kabel aan de originele lader aan. Dan ben je zeker dat Wi-Fi niet uitvalt tijdens het maken van de backup.

Verwijder de gemaakte backups en probeer het nog eens. Let wel op dat het data volume dat je wil back-uppen niet groter is dan 5 GB.

Lees ook het KB van Apple ivm. eventuele problemen:
http://support.apple.com/kb/HT4859?viewlocale=nl_NL
  #3  
Oud 23-06-13, 13:29
alissam14 alissam14 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 5
Standaard

Dankje, maar ik durf mijn gemaakte back ups noet te wissen, want toen ik dat deed toen ik net mn iphone had en ook probeerde een ivloud kopie te maken, was ik al mn contacten en nog een aantal dingen kwijt...

Elke dat ik het geprobeerd heb heb ik dat via de originele iphone kabel gedaan en via het wi fi in mijn huis.


En hoe weet ik of het data volume niet groter is dan 5MB?

Op het KB van apple, kan ik mijn specifiek probleem niet vinden...
  #4  
Oud 23-06-13, 13:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alissam14 Bekijk bericht
Elke dat ik het geprobeerd heb heb ik dat via de originele iphone kabel gedaan en via het wi fi in mijn huis.
Blijkbaar is er dan toch eventueel een onstabiele Wi-Fi verbinding die de problemen veroorzaakt.

Maak eerst een backup met iTunes, dan heb je die al. Dan kan je verder experimenteren met de iCloud backup.
  #5  
Oud 28-06-13, 10:32
timeswa timeswa is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 15
Standaard

Ik denk idd dat het eerder met je Wi-Fi verbinding te maken heeft dan wat anders. Bij mij duurt het ook altijd lang als ik mijn reserven kopie op icloud wil zetten maar het werkt uit eindelijk altijd wel.. Behalve als mijn verbinding bagger is. Dus ik zou hier eerst naar kijken. En voor zover mijn kennis reikt kun je rustig je iphone reserven kopie verwijderen zoder je icloud contacten te missen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reservekopie mislukt Mickeymii iPhone algemeen 4 14-09-12 18:57
iCloud reservekopie maken mislukt leipoda iCloud 13 08-11-11 17:02
iCloud reservekopie mislukt herman de vos iCloud 2 19-10-11 12:19
Windows: herstellen reservekopie mislukt, sessie mislukt djkuill iTunes 1 16-10-10 01:12
Windows: Reservekopie mislukt janbandsma iTunes 0 20-12-08 17:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:34.