//

Niet alle foto's uit mijn fotostream komen op mijn computer te staan

Niet alle foto's uit mijn fotostream komen op mijn computer te staan discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Besten, Dit weekend werd mijn Iphone 4S gestolen. Het meest lastige is dat ik hierdoor heel wat foto's kwijt ben. Ik heb immers icloud gedownload ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-08-13, 19:18
Avance Avance is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 1
Exclamation Niet alle foto's uit mijn fotostream komen op mijn computer te staan

Besten,
Dit weekend werd mijn Iphone 4S gestolen. Het meest lastige is dat ik hierdoor heel wat foto's kwijt ben. Ik heb immers icloud gedownload en als ik dan naar de fotostream map ga op mijn windowspc staan hier slechts 134 foto's in. Dit is heel vreemd aangezien er op mijn fotostream op mijn Iphone minstens 500 foto's staan...
Weet iemand hoe dit komt? Heb mijn Iphone wel meteen laten blokkeren, kan dat er iets mee te maken hebben?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-13, 15:34
Guest-20180919095403
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Foto's allemaal gemaakt terwijl je internetverbinding had? Ik merk bij foto's uit het buitenland vaak dat er wat missen...

Verder blijven foto's niet oneindig in iCloud en moet je ze tijdig opslaan op Mac/PC/whereever. Gaat het toevallig om heel oude foto's?
  #3  
Oud 01-10-13, 16:21
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

geen recente reservekopie gemaakt? Of via iCloud de automatische reservekopie ingeschakeld? Die neemt ook je foto's mee als je die aangevinkt hebt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iphone word niet meer herkend op mijn computer xxkiirstenxx iPhone algemeen 7 30-05-13 19:46
Foto: al mijn fotos van mij computer staan in een keer op mijn ipod miekiek1706 Muziek, foto & video 0 05-02-13 20:18
Sommige foto's gemaakt met mijn iphone 4S kunnen op mijn computer niet omgedraaid wor akqronaldqka iPhone algemeen 6 08-08-12 07:33
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? patriciavandun Muziek, foto & video 1 12-02-11 18:18
Windows: niet alle muziek van mijn computer gaat naar itunes evivanlaarhoven iTunes 2 19-01-10 15:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:43.