//

Aankopen overzetten naar ander apple id

Aankopen overzetten naar ander apple id discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen! Al jaren koop ik via mijn apple id apps, films en muziek. Nu heeft mijn broertje ook een iPhone gekocht, en wil graag met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-13, 12:56
Joozdje Joozdje is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Enschede
Berichten: 8
Post Aankopen overzetten naar ander apple id

Goedemorgen!

Al jaren koop ik via mijn apple id apps, films en muziek. Nu heeft mijn broertje ook een iPhone gekocht, en wil graag met mijn apple id apps gaan kopen. (En apps gratis downloaden die ik al gekocht heb.) Maar op mijn apple id staan natuurlijk al mijn documenten (iWork), mails, notities etc. Dus om nou zomaar mijn wachtwoord door te geven...

Nu is mijn vraag; Is er een mogelijkheid dat ik een nieuwe apple id aanmaak, bijvoorbeeld itunesblabla@me.com, en daar al mijn apps aankopen en store credit etc. op over te zetten?

Zodat ik zegmaar mijn persoonlijke apple id houd voor mails, documenten, itunes match etc. En de apps aankopen allemaal naar het nieuwe account zijn gegaan, en dat we daar beide ook de toekomstige aankopen kunnen doen.


Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, haha. Ik ben benieuwd!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-13, 15:43
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Nee, dat is niet mogelijk. Je kunt natuurlijk wel een nieuwe ID maken en daar al je documenten in opslaan en verwijderen uit je oude ID. Alternatief kun je ook gewoon een keertje inloggen op zijn iPhone en dan alles downloaden wat hij wilt en weer uitloggen. Updates hebben toch geen wachtwoord nodig
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #3  
Oud 13-10-13, 15:46
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Volgens mij is het overzetten van apps etc. van het ene account naar het andere niet mogelijk.

Wat je wel kunt doen is gewoon op de iPhone van je broertje inloggen met jouw account (bij intstellingen - iTunes en App store; zelf dus even je ww invoeren). Dan vervolgens hem de apps laten downloaden die hij graag wil (en die jij ooit hebt gekocht). Als dat klaar is, weer uitloggen en dan kan hij weer met zijn eigen account inloggen.
Zo doe ik het ook vaak op de iPad bij ons. Meestal staat hier het account van mijn vrouw actief, maar soms wil ik apps downloaden op de iPad die zij niet heeft gekocht, maar ik wel.

Edit: Bubbly reageerde net wat eerder dan ik, maar het antwoord komt op hetzelfde neer ;-)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps overzetten van ene telefoon naar andere telefoon met ander Apple ID Marionnnnnn iPhone algemeen 3 03-07-13 13:25
iPad overzetten op ander account Chrissyyy iPad algemeen 1 24-06-12 22:58
Aankopen overzetten mislukt RobertMeelker iTunes 7 12-01-11 05:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:22.