//

iCloud iCal sync niet langer dan 6 maanden

iCloud iCal sync niet langer dan 6 maanden discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi! Mijn agenda op mijn iPhone synct niet meer dan 6 maanden, ookal heb ik dit wel ingesteld. Op mijn macbook pro en icloud.com staan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-12-13, 16:17
BaasjeB BaasjeB is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard iCloud iCal sync niet langer dan 6 maanden

Hi!

Mijn agenda op mijn iPhone synct niet meer dan 6 maanden, ookal heb ik dit wel ingesteld. Op mijn macbook pro en icloud.com staan al mijn agenda's wel, maar op de iphone tot exact de dag van vandaag 6 maanden geleden, ondanks dat ik dus 'alles' heb ingesteld.

Wie kan mij helpen?

Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-12-13, 16:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan stel in de instellingen van de Agenda in dat alles moet gesynchroniseerd worden ipv. alleen maar de laatste zes maanden. Als dat niet werkt dan zet even de Agenda sync uit en dan weer aan na een herstart van de iPhone.
  #3  
Oud 25-12-13, 16:21
BaasjeB BaasjeB is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard

Hi Timosha, thanks voor je reactie. Heb echter beide al geprobeerd, ben redelijk begaan met Apple producten en software, maar hier kom ik niet uit. Het zou een bug kunnen zijn, maar de kans dat die exact op het punt zit wat ik nu nodig heb acht ik klein. Nog meer suggesties?

Edit:
Gelukt. Idd het éérst uitzetten van de sync, reboot en weer aanzetten werkt. Bedankt!
  #4  
Oud 25-12-13, 16:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaasjeB Bekijk bericht
Het zou een bug kunnen zijn, maar de kans dat die exact op het punt zit wat ik nu nodig heb acht ik klein.
Er zit in iOS 7.0.4 een bug(s) in de iCloud Ubiquity Daemon (ubd). Je kan nog nog eens proberen om volledig uit te loggen uit iCloud en na een herstart weer inloggen.
Reageren

Labels
6 maanden, ical, icloud, iphone, sync



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ical en icloud niet synchroon jerkar iCloud 2 25-10-11 12:57
Hoe kan ik iCal op iCloud vervangen door iCal op mijn desktop? peterter iCloud 7 24-10-11 17:32
Icloud niet in ical RubenKe iCloud 7 19-10-11 19:21
Iphone - Ical sync werkt niet Mvandokkum iTunes 1 03-09-10 18:04
ical sync vanuit iPhone doet het niet meer Bartje iTunes 9 24-08-10 13:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:04.