//

iCloud agenda synchroniseert geen oude items...

iCloud agenda synchroniseert geen oude items... discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn agenda synct met de cloud (iPhone en iPad), en ik heb in mijn sync-instellingen staan dat hij "Alles" moet synchroniseren (dus ook oude items). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-01-14, 17:52
Tsjip Tsjip is offline
• iOS 11.1
• 10.3.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 27
Standaard iCloud agenda synchroniseert geen oude items...

Mijn agenda synct met de cloud (iPhone en iPad), en ik heb in mijn sync-instellingen staan dat hij "Alles" moet synchroniseren (dus ook oude items).

Echter, sinds een tijdje merk ik dat hij dat weigert. Agenda bevat slechts items van de laatste 8 weken. Op iCloud.com zie ik dat de oude Agenda-items (gelukkig) wel aanwezig zijn.
Ik heb ook gechecked dat de goede agenda zichtbaar is, daar ligt het niet aan.
Veranderen van de instellingen naar bv "laatste maand" en daarna weer terug naar "Alles" helpt ook niet.
De aanwezige items van de laatste 8 weken syncen overigens prima, worden bijgewerkt zowel op mijn iphone als op mijn ipad.
Voorheen had ik wel alle oude agenda-items in mijn iphone.

Heeft iemand een idee waar dit aan ligt c.q. hoe ik dit zou kunnen verhelpen? Ik wil op zijn minst een backup van de agenda-items 2013 maken (via iCLoud.com kan dat niet), en liefst wil ik ze ook zichtbaar hebben op mijn iDevices.

Alvast bedankt

gr. Maarten

NB: zoekfiunctie geprobeerd, maar geeft enorme berg 'verkeerde' hits, blijkbaar te algemene zoektermen... excuus als dit al eens eerder langs is geweest
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-01-14, 13:50
Tsjip Tsjip is offline
• iOS 11.1
• 10.3.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 27
Standaard

Aha, oplossing gevonden, draadje kan worden gesloten.

Ik heb simpelweg in de iCloud instellingen de agenda eerst uit gezet en daarna weer aan. Na een tijdje wachten verschenen al mijn (oude) afspraken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda items kwijt bij aanmaken van iCloud account en uitschakelen van iCloud agenda Jilly1982 iPhone algemeen 4 26-07-13 10:38
Agenda-items van iCloud naar Outlook 2010 schoe459 iCloud 10 27-07-12 21:39
iCloud en Outlook 2010: dubbele items in agenda bisebaer iCloud 20 26-11-11 20:39
Bestaande contacten, agenda items van iPhone in iCloud zetten beejay13 iCloud 2 14-10-11 23:11
Iphone neemt geen agenda items over; Edwin24041979 iPhone algemeen 0 22-09-10 20:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:45.