//

Agenda

Agenda discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik zit al ee ntijdje te zoeken hier op het forum, maar ik kan mijn probleem niet terugvinden. ik heb outlook en icloud geinstaleerd, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-02-14, 21:38
b-jay b-jay is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard Agenda

Hallo, ik zit al ee ntijdje te zoeken hier op het forum, maar ik kan mijn probleem niet terugvinden.

ik heb outlook en icloud geinstaleerd, nooit een probleem gehad. syncen en dergelijke met mijn iphone en ipad niets aan de hand!

nu heb ik een nieuwe ipad gekocht, mijn apple id ingevoerd, en alles kwam weer goed.

nu is het echter zo dat mijn agenda niet meer te zien in online! dus wel sync tussen de ipad, iphone en outlook. maar hij is niet meer zichtbaar op icloud.com/#calendar. ten minste, vanaf 29 januari is mijn agenda niet meer synchroon. daarvoor is het wel wel zichtbaar, al mijn afspraken staan er nog gewoon in!

iemand enig idee!?

met vriendelijke groet,

Bart Jan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bewerking bestaande agenda-activiteit in agenda iCal/iCloud kan ik niet accepteren ManonJ iCloud 2 10-10-13 14:36
Kleuren aanpassen van agenda's in agenda app lukt niet. JohnBo63 iPad Apps 3 31-01-13 14:48
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda bassollie iPhone algemeen 0 03-05-12 17:19
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 21:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:26.