//

Outlook-invoegtoepassing hapert

Outlook-invoegtoepassing hapert discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Een heel ingewikkeld vraagje Op het werk hebben we allemaal een iPhone. Sommigen onder ons hebben de agenda's gedeeld met de secretaresse en de baas ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-04-14, 20:01
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard Outlook-invoegtoepassing hapert

Een heel ingewikkeld vraagje

Op het werk hebben we allemaal een iPhone. Sommigen onder ons hebben de agenda's gedeeld met de secretaresse en de baas zodat ze een overzicht hebben waar we ons bevinden als er problemen zijn om dan te kijken wie het dichtste bij is, en dergelijke.

Onze computers draaien allemaal op windows 7 met daarop controlpanel van iCloud.

Laatst wilde hij niet meer syncen bij mij en waren zelfs bovenaan de knoppen verdwenen van iCloud in mijn Outlook. Na wat googlen erop uit gekomen dat het met de invoegtoepassingen te maken had. Daar wat in zitten prutsen en sindsdien werkt het terug perfect en geen nieuwe incidenten gehad.

Maar nu komt het. Sinds een maand heeft de secretaresse hetzelfde aan de hand. Dus ik doe bij haar hetzelfde en na een paar dagen weer van het zelfde. Dus 2 à 3 x per week moet ik dit opnieuw doen. Het gaat telkens een paar dagen goed, en daarna is dat vinkje van 'outlook-invoegtoepassing voor iCloud' terug uitgevinkt en werkt het weer niet meer.

Iemand hier een verklaring voor?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-14, 22:00
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Weet niemand raad?
  #3  
Oud 15-04-14, 22:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Outlook 2013 keeps disabling iCloud add-in... - Microsoft Community

Let me google that for you
  #4  
Oud 15-04-14, 22:54
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Thanx. Nu heb ik heel wat gegoogled vooraleer ik dit hier vroeg. Ik kon echt niets vinden. Maar wss omdat ik in het NL zocht.
  #5  
Oud 09-10-17, 09:43
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Bij de oude versies van windows was het idd een probleem, maar bij de latere versies ging het eigenlijk zeer goed hier. Ook onder windows 10. Maar sinds een paar weken loopt het weer compleet mank, en volgens de externe IT'er gaat dit vermoedelijk liggen aan de beruchte windowsupdate die nog veel andere problemen veroorzaakte.

Oplossing is er niet voorhanden, en het zou wachten zijn op updates om dit op te lossen. Update van Icloud 4 windows, of van windows zelf.

Ben benieuwd, want als ge de papieren agenda hebt afgezworen, dan is dit wel opletten geblazen.
  #6  
Oud 08-11-17, 14:33
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Blijkbaar niemand en de externe IT'er is met de oplossing gekomen om gewoon de agenda te gebruiken van G-Suite .

Met gevolg dat als ik die agenda gebruik, ik niet meer de agenda met mijn vrouw kan delen tenzij zij ook over gaat op google kalender.

Snap niet dat MS en Apple geen oplossing vinden hiervoor of willen ze niet?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sycnh naar Iphone + Ipad van Outlook ok, andersom komt niks in Outlook Caa iCloud 26 09-08-12 12:55
Kan geen 'Outlook' aanvinken om te laten synchroniseren in Outlook. miguellio iTunes 11 02-02-11 21:36
Itunes neemt outlook adres niet over (geen outlook syn) HELP! Puddinkie26 iTunes 1 04-06-10 10:29
wijziging outlook express naar microsoft outlook 2007 FIST2000 iTunes 0 11-03-10 23:42
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express gillio04 iPhone algemeen 8 28-04-08 12:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:06.