//

Muziek en documenten niet zichtbaar

Muziek en documenten niet zichtbaar discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik dacht altijd dat je ook muziek bestanden en andere documenten zichtbaar zou moeten kunnen krijgen als je inlogt op je iCloud, maar ik zie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-05-14, 17:29
robertt500 robertt500 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 45
Standaard Muziek en documenten niet zichtbaar

Ik dacht altijd dat je ook muziek bestanden en andere documenten zichtbaar zou moeten kunnen krijgen als je inlogt op je iCloud, maar ik zie dat niet als ik inlog. Maak ik een denk fout of doe ik iets verkeerd? Hoe maak ik mijn muziek zichtbaar in de iCloud en hoe sla ik een bestand op in de iCloud? Of kan dat alleen maar met foto's? Ik zou bijvoorbeeld ook een excel bestand willen opslaan in de iCloud, kan dat überhaupt? Zo ja, hoe doe ik dat dan? Zijn een hoop vragen, ik weet het;-). Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-05-14, 17:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robertt500 Bekijk bericht
Ik zou bijvoorbeeld ook een excel bestand willen opslaan in de iCloud, kan dat überhaupt?
Dat kan met Numbers (Pages en Keynote). Er zijn wel apps die iCloud gebruiken om data te synchroniseren tussen iDevices. iCloud gebruiken zoals DropBox of OneDrive kan niet.
  #3  
Oud 31-05-14, 17:53
robertt500 robertt500 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 45
Standaard

Dank je wel timosha, dat wist ik echt niet ga er mee aan de slag.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 mei 2014 om 19:00 ----------

maar muziek bestanden dan? dat werkt toch niet met numbers?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pages documenten niet meer te openen op iPad 1 friesbertie iPad algemeen 3 03-03-14 12:32
documenten wel in itunes niet op iphone5 marccc iPhone algemeen 4 14-09-13 14:40
Muziek: Muziek niet zichtbaar in Muziek App, wel.... MvdS Muziek, foto & video 0 14-05-12 22:45
Covers (afbeelding) muziek niet meer zichtbaar op iPhone Fillow Muziek, foto & video 0 20-03-12 23:01
Muziek: Muziek op de iphone niet meer zichtbaar maar wel in geheugen. ivfla Muziek, foto & video 1 14-01-09 17:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:18.