//

overzetten Apple ID

overzetten Apple ID discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje; Ik ben al jaren een Iphone gebruiker en sinds 2 jaar hebben we een Ipad. Nu heb ik toen we de Ipad kochten dezelfde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-09-14, 11:14
boswachter85 boswachter85 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 118
Standaard overzetten Apple ID

Vraagje;
Ik ben al jaren een Iphone gebruiker en sinds 2 jaar hebben we een Ipad. Nu heb ik toen we de Ipad kochten dezelfde Apple ID van mijn Iphone gebruikt op de Ipad.
Inmiddels wordt de Ipad goed gebruikt door mijn vrouw, en minder met mij.

De backups gaan via Icloud, maar ik krijg nu door het vele gebruik van bij apparaten het probleem dat de Icloud geheugen vol zit. Ik wil eigenlijk niet extra geheugen kopen, maar zit er aan te denken om de Ipad een appleID aan te maken van mijn vrouw, met dezelfde creditcard gegevens als mijn AppleID. Hoe pak ik dit het beste aan? Hoe kan mijn vrouw nog steeds alle gegevens van spelletjes ed gebruiken en apps gebruiken die al op de Ipad staan? Ook zie ik dat in IOS 8 Family Sharing er aan komt. Moet ik daarop wachten? graag tips! Want ik wil graag weer een goede backup maken van mijn Iphone op Icloud!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-14, 11:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boswachter85 Bekijk bericht
De backups gaan via Icloud, maar ik krijg nu door het vele gebruik van bij apparaten het probleem dat de Icloud geheugen vol zit. Ik wil eigenlijk niet extra geheugen kopen, maar zit er aan te denken om de Ipad een appleID aan te maken van mijn vrouw, met dezelfde creditcard gegevens als mijn AppleID.
Een iCloud Apple ID en een App Store Apple ID zijn in principe twee totaal verschillende dingen. Je kan hetzelfde Apple ID voor beide diensten gebruiken maar dat hoeft niet.

Maak voor mevrouw een eigen iCloud Apple ID aan. Voor de App Store kan zij verder het oude Apple ID gebruiken. Wij doen dat hier ook zo: mijn vrouw en ik heb elk een eigen iCloud Apple ID. Voor de App Store gebruiken wij een ander gemeenschappelijk Apple ID.
  #3  
Oud 09-09-14, 11:36
boswachter85 boswachter85 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 118
Standaard

Top! dank je wel Timosha! Dit is wat ik zocht!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aankopen overzetten naar ander apple id Joozdje iCloud 2 13-10-13 14:46
Overzetten van apps/games van oude ipad/oud apple id naar nieuw pad/ nieuw apple ID Hfaber iPad algemeen 7 05-09-12 12:52
Ipad overzetten naar nieuw apple id 1997giorgio1 iPad algemeen 8 03-05-12 16:40
Apple ID en films overzetten Manglo Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 24-01-12 21:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:35.