//

Foto's worden niet ge-upload naar iCloud

Foto's worden niet ge-upload naar iCloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil de foto's van mijn iPhone naar de iCloud uploaden. Ik heb iCloud-fotobibliotheek(bèta) aangezet. Hij zegt dan "inschakelen" , heeft een 3-tal foto's ge-upload, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-11-14, 13:54
phyruz phyruz is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 13
Standaard Foto's worden niet ge-upload naar iCloud

Ik wil de foto's van mijn iPhone naar de iCloud uploaden. Ik heb iCloud-fotobibliotheek(bèta) aangezet.
Hij zegt dan "inschakelen" , heeft een 3-tal foto's ge-upload, en geeft aan, nog 244 foto's te gaan uploaden, maar komt maar niet verder.

Iemand enig idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-14, 15:55
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Als je even een tijdje wacht, dan zullen ze wel ge-upload worden. Dit wordt echter niet echt duidelijk weergegeven. Komt waarschijnlijk omdat het nog een beta is.
  #3  
Oud 14-05-15, 21:13
rjhouweling rjhouweling is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 3
Standaard Iemand anders die dit probleem nog steeds heeft?

iCloud-fotobibliotheek is al een tijdje officieel uit, maar het uploaden van foto's vanaf mijn iPhone gebeurt al meer dan een week niet meer. Daarvoor liep het prima, en synchroniseerde alles keurig met de Foto-app van OS X.
Ik heb het internet in het Nederlands en Engels afgestruind, maar ben geen enkele oplossing tegengekomen die werkt. Rebooten helpt niet. Heel lang wachten ook niet. Op een ander Wi-Fi-netwerk gebeurt er ook niks.
Soms verschijnt er in de Instellingen heel even een uploadbalkje, maar dat is binnen een seconde weer weg, en er gebeurt verder niks.

Wie heeft een idee? Of moet ik gewoon wachten op iOS 8.4 en hopen dat er wat aan gedaan is?
  #4  
Oud 25-05-15, 14:59
remko3dl remko3dl is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjhouweling Bekijk bericht
iCloud-fotobibliotheek is al een tijdje officieel uit, maar het uploaden van foto's vanaf mijn iPhone gebeurt al meer dan een week niet meer. Daarvoor liep het prima, en synchroniseerde alles keurig met de Foto-app van OS X.
Ik heb het internet in het Nederlands en Engels afgestruind, maar ben geen enkele oplossing tegengekomen die werkt. Rebooten helpt niet. Heel lang wachten ook niet. Op een ander Wi-Fi-netwerk gebeurt er ook niks.
Soms verschijnt er in de Instellingen heel even een uploadbalkje, maar dat is binnen een seconde weer weg, en er gebeurt verder niks.

Wie heeft een idee? Of moet ik gewoon wachten op iOS 8.4 en hopen dat er wat aan gedaan is?

Ik heb hetzelfde probleem. Er moeten nog 27 onderdelen ge-upload worden, maar dat gebeurt niet. Ook niet na lang wachten en aan de lader...
  #5  
Oud 05-06-15, 21:49
rjhouweling rjhouweling is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 3
Standaard

Inmiddels al een maand geen foto die geupload wordt. Krijg wel een melding dat het al zolang niet is gebeurd. 236 foto's verder.... Iemand?
  #6  
Oud 07-06-15, 23:37
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjhouweling Bekijk bericht
Inmiddels al een maand geen foto die geupload wordt. Krijg wel een melding dat het al zolang niet is gebeurd. 236 foto's verder.... Iemand?
Zet de verbinding met iCloud een keer uit en aan.
Zet je, je iDevice wel eens helemaal uit?
Probeer dat eens of een reset.
  #7  
Oud 08-06-15, 07:02
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Wat bij mij helpt is gewoon nog eens inloggen op de icloud via de telefoon. Via instellingen, i cloud, wachtwoord invoeren,.. en na het invoeren van het wachtwoord zal hij enkele zaken controleren.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 juni 2015 om 07:04 ----------

Hier kan je zien of er probs zijn met icloud:Apple - Support - Systeemstatus
  #8  
Oud 08-06-15, 07:55
rjhouweling rjhouweling is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2015
Berichten: 3
Standaard Opgelost!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Zet de verbinding met iCloud een keer uit en aan.
Zet je, je iDevice wel eens helemaal uit?
Probeer dat eens of een reset.
Yep, iCloud aan- en uitzetten hielp uiteindelijk! Bedankt voor het meedenken!
  #9  
Oud 08-06-15, 23:03
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjhouweling Bekijk bericht
Yep, iCloud aan- en uitzetten hielp uiteindelijk! Bedankt voor het meedenken!

Als een verbinding lang in gebruik is, kan er wel eens een bitje omvallen en dan werkt het niet meer.
  #10  
Oud 03-07-15, 16:17
Peter de Wit Peter de Wit is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 26
Standaard

Ik heb sinds het installeren van iOS 8.3 het probleem dat 'FOTO' op mijn iPhone de foto's niet uploadt naar iCloud (drive). En dus verschijnen de met de iPhone gemaakte foto's ook niet op mijn iMac. Instellingen meerdere malen gecheckt aan de hand van de talloze instructies op het Internet. Aperture afgekoppeld, Fotostream uitgezet.

Als ik op dit moment op mijn iPhone (inmiddels met iOS 8.4) in Instellingen/iCloud/Foto's kijk, zie ik onder de ingeschakelde iCloud-fotobibliotheek een voortgangsbalk met de tekst '4 foto's om te uploaden'. Als ik nu op mijn iPhone iCloud-fotobibliotheek uitschakel en direct daarna weer inschakel, begint het uploaden wel. Dan worden alle foto's (17 in totaal) heel heel langzaam opgeladen naar iCloud (drive). Ik heb een knap Ziggo abo, dus aan de Wi-Fi ligt het niet. Als ik de Wi-Fi uitzet en via 4G het kunstje probeer uit te voeren, lukt het ook niet zonder de iCloud-fotobibliotheek op mijn iPhone uit- en weer aan te schakelen. Overigens, heel soms dringt de foto wel door tot mijn iMac.

Andersom werkt het prima. Als ik op mijn iMac (met Yosemite 10.10.4) een aantal foto's in 'FOTO' sleep, verschijnen ze kort daarop ook op mijn iPhone.
Reageren

Labels
foto's, icloud



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud Photo Library foto's worden niet meer geupload? rtf74 iCloud 1 25-05-15 09:20
Fotostream upload van pc naar icloud werkt niet iJoey iCloud 3 28-11-12 13:14
Fotostream 2.0 op Win7 upload niet naar iPad Spurrea iCloud 9 17-11-12 15:09
Apple ID wijzigingen worden niet doorgevoerd naar Icloud? 1997giorgio1 iCloud 20 29-04-12 16:14
IPOD en upload foto naar weblog CarolienIPOD iPhone accessoires en onderdelen 0 06-11-11 13:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:47.