//

Whatsapp backup downloaden uit iCloud

Whatsapp backup downloaden uit iCloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Apple ID account zonder iOS reservekopie. Als ik met de iCloud tool (Windows) inlog zie ik inderdaad geen reservekopie staan, maar wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-05-15, 13:31
TheCrow TheCrow is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 50
Standaard Whatsapp backup downloaden uit iCloud

Ik heb een Apple ID account zonder iOS reservekopie. Als ik met de iCloud tool (Windows) inlog zie ik inderdaad geen reservekopie staan, maar wel 700MB data van Whatsapp. Normaliter kun je in Whatsapp zelf deze backup herstellen mits je het betreffende 06 nummer hebt. Ware het niet dat ik inmiddels een nieuw toestel heb met een ander nummer.

Zodoende is mijn vraag: Hoe kan ik de Whatsapp backup uit de iCloud (drive) downloaden?
Ik heb al aardig wat rondgesnuffeld op internet maar ik vind er vrij weinig over. Het lijkt erop dat sinds een recente update van Whatsapp, er een backup (hidden?) in de iCloud Drive wordt gezet als het zijne documents.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-05-15, 19:27
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

De WhatsApp backups worden niet in iCloud Drive gezet. Je kunt het dus niet downloaden op je computer.
__________________
Daniel
  #3  
Oud 28-05-15, 08:18
TheCrow TheCrow is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 50
Standaard

Ze worden wel in de iCloud bewaard, het zou dan toch ook te downloaden moeten zijn?
  #4  
Oud 28-05-15, 08:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheCrow Bekijk bericht
Ze worden wel in de iCloud bewaard, het zou dan toch ook te downloaden moeten zijn?
Dat kan, maar niet met een Windows PC. Met een Mac kan het wel (Mobile Documents).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whatsapp backup uit reserve kopie SjonnieKroket iPhone Apps 0 02-01-14 17:13
Whatsapp automatisch downloaden afbeeldingen kan niet uit Harpets iPhone Apps 0 06-02-13 11:16
backup van icloud downloaden om met extractor te openen froodje iCloud 2 29-09-12 21:33
Whatsapp berichten uitlezen uit backup Iphone Venno iPhone algemeen 2 19-10-11 02:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:30.