//

iCloud uitloggen

iCloud uitloggen discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik heb een probleem: Mijn apple ID was gehacked, veranderd, kan niks meer aan gedaan worden heb ik vandaag gehoord. Goed, erg balen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-04-16, 17:42
rooftops rooftops is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 7
Standaard iCloud uitloggen

Beste mensen, ik heb een probleem:

Mijn apple ID was gehacked, veranderd, kan niks meer aan gedaan worden heb ik vandaag gehoord.
Goed, erg balen, maarja nieuw account aanmaken dan.
Probleem: Doordat ID is gehacked, kan ik niet uitloggen (voor 'find my iphone' moet ik me inloggen om het uitteschakelen)
Support gebeld, ze zeiden dat ik mijn aankoopbon van de iphone met gegevens etc. moet opsturen
Probleem 2: Deze iphone heb ik overgekocht, heb de bon niet dus kan het ze niet verzenden...

Nou vroeg ik mij af, ben ik nu de pineut, of kan ik de iphone naar fabrieksinstellingen zetten en mij dan weer inloggen op iCloud via een ander ID, zonder nare gevolgen die daarna nog kunnen opkomen (zoals dat mijn iphone is uitgeschakeld door diefstalmodus ofzo)?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-04-16, 17:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rooftops Bekijk bericht
Mijn apple ID was gehacked, veranderd, kan niks meer aan gedaan worden heb ik vandaag gehoord.
Tof! Nu spreek je weer Nederlands. Is dat nog steeds hetzelfde verhaal als in jouw verhaaltje van 16 februari 2016 (in stonecoal English)?

http://forum.iculture.nl/f147/icloud...-security.html
  #3  
Oud 18-04-16, 17:58
rooftops rooftops is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 7
Standaard

Stonecoal English?!?!? NEAR PERFECT ENGLISH MAN hahaha

Ja dat was ik, ik postte dat verhaal origineel in een engels apple forum omdat ik las dat veel amerikanen hetzelfde probleem hadden gehad (geen oplossing voor mij helaas)
  #4  
Oud 19-04-16, 09:05
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

dan nog vind ik het een raar verhaal je kunt op je oude apple id een wachtwoord reset aanvragen via iforget of icloud.com die link om te resetten word naar een ander email adres gestuurd als je apple id email adres
Met andere woorden als je je wachtwoord zou vergeten of je apple id is gehackt zou je daar dus niks aan kunnen doen ??
  #5  
Oud 19-04-16, 10:19
rooftops rooftops is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
dan nog vind ik het een raar verhaal je kunt op je oude apple id een wachtwoord reset aanvragen via iforget of icloud.com die link om te resetten word naar een ander email adres gestuurd als je apple id email adres
Met andere woorden als je je wachtwoord zou vergeten of je apple id is gehackt zou je daar dus niks aan kunnen doen ??
Naja dat probleem is niet meer op te lossen op het moment, dus het maakt ook niet veel meer uit.

Wat mij wel uitmaakt nu is het voorgestelde probleem in deze thread, en als iemand daar een antwoord op heeft zou ik dat erg op prijs stellen
  #6  
Oud 19-04-16, 10:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rooftops Bekijk bericht
Nou vroeg ik mij af, ben ik nu de pineut, of kan ik de iphone naar fabrieksinstellingen zetten en mij dan weer inloggen op iCloud via een ander ID, zonder nare gevolgen die daarna nog kunnen opkomen (zoals dat mijn iphone is uitgeschakeld door diefstalmodus ofzo)?
Als "Find my iPhone" nog ingeschakeld is ben je de pineut als je tracht om het toestel te herstellen naar fabrieksinstellingen. Het toestel heeft een iCloud Activation Lock en dat blijft ook zo (als je het paswoord van het oude iCloud Apple ID niet weet).
  #7  
Oud 19-04-16, 11:17
rooftops rooftops is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als "Find my iPhone" nog ingeschakeld is ben je de pineut als je tracht om het toestel te herstellen naar fabrieksinstellingen. Het toestel heeft een iCloud Activation Lock en dat blijft ook zo (als je het paswoord van het oude iCloud Apple ID niet weet).
Dus ik krijg hem er in principe ook nooit meer af...
Ik zie dat icloud locked iphone 6en nog voor zo'n 300-400 weggaan dus misschien maar verkopen dan lol

Bedankt voor de reactie
  #8  
Oud 19-04-16, 11:32
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Blijft een curieus verhaal in elke taal...
  #9  
Oud 19-04-16, 17:06
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rooftops Bekijk bericht
Dus ik krijg hem er in principe ook nooit meer af...
Ik zie dat icloud locked iphone 6en nog voor zo'n 300-400 weggaan dus misschien maar verkopen dan lol)
"vergeet" er dan niet bij te zetten dat het toestel een icloud lock heeft. anders hebben we hier zometeen de volgende die zijn lock er niet af kan krijgen.
  #10  
Oud 19-04-16, 19:33
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

stuur mij eens het imei nr kan eens kijken wat ik voor je kan doen
of krijg ik nu weer een hoop negatieve reacties ....

icloud kan er namelijk wel afgehaald worden zolang deze als clean is geregistreerd en niet in lost mode staat
  #11  
Oud 20-04-16, 18:17
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik denk dat als je kan helpen dat je echt geen negatieve reacties krijgt. Integendeel zelfs. Het lijkt mij geweldig als je kan helpen en het blijkt in dit geval zo makkelijk op te lossen te zijn.
Complimenten daarvoor.
Het is alleen de laatste tijd wel een regelmatige stroom van nieuwe forumleden die met een vaag verhaal komen dat aan alle kanten ruikt naar een (laten we zeggen) niet eerlijk toestel.
Tja, dan wordt je op een gegeven moment sceptisch lijkt me.

Nogmaals, hopelijk is dat hier niet het geval en kan je helpen. Zou mooi zijn.
  #12  
Oud 20-04-16, 19:22
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

er zijn hier toch nogal wat forum leden (ik zal ze niet bij naam noemen ) die mij meteen van alle kanten aanvallen als ik over icloud en unlocken begin
en inderdaad het zijn allerlei vagen verhalen en persoonlijk denk ik dat het hacken van een apple account heel moeilijk is zoniet onmogelijk en meestal toch wel de (schuld) is van een gebruiker zelf (onoplettendheid)
ik heb hier ook duidelijk op het forum aangegeven dat mensen hun gestolen iphone in lost mode moeten zetten (via icloud.com) omdat in deze modus het bijna onmogelijk is om te unlocken
Als mensen hun gestolen iphone gewoon in clean modus laten staan namelijk is deze redelijk simpel te laten unlocken
  #13  
Oud 20-04-16, 20:30
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
ik heb hier ook duidelijk op het forum aangegeven dat mensen hun gestolen iphone in lost mode moeten zetten (via icloud.com) omdat in deze modus het bijna onmogelijk is om te unlocken
Als mensen hun gestolen iphone gewoon in clean modus laten staan namelijk is deze redelijk simpel te laten unlocken
Alleen dit al lijkt mij een zeer belangrijk punt dat niet genoeg keer benadrukt en herhaald kan worden. Sterker nog, (geen idee of dat al bestaat) maar het zou een artikel in de wiki of op de iculture site waardig zijn.
  #14  
Oud 20-04-16, 21:06
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

dat is denk ik wel een goed idee om hier een extra wiki aan te maken wat te doen bij diefstal van iphone
ik vind het eigenlijk ook een zeer slechte zaak dat hier te weinig aandacht naar uitgaat wat mensen moeten ondernemen om het de dief zo lastig mogelijk te maken
ook bijvoorbeeld om niet je telefoon nummer op het scherm weer te geven als deze in lost mode staat dan word het al weer een stap moeilijker om deze te unlocken bv
  #15  
Oud 21-04-16, 21:28
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Iemand van iculture die zich geroepen voelt ?
  #16  
Oud 21-04-16, 22:04
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Iemand van iculture die zich geroepen voelt ?
Lijkt mij een heel strak plan, over tamelijk onzinnige apps worden stukjes geschreven, lijkt mij een kleine moeite om hier in te voorzien...
  #17  
Oud 22-04-16, 09:04
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

iemand ? of zijn de heren en dames webmasters er te weinig van op de hoogte ?
  #18  
Oud 30-04-16, 16:31
rooftops rooftops is offline
• iOS 9.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
stuur mij eens het imei nr kan eens kijken wat ik voor je kan doen
of krijg ik nu weer een hoop negatieve reacties ....

icloud kan er namelijk wel afgehaald worden zolang deze als clean is geregistreerd en niet in lost mode staat
Is het verstandig om mijn IMEI zo op het internet te gooien? En wat zou je er dan mee doen? (ik heb heel het internet af zitten zoeken en kan er namelijk echt niks over vinden, sorry voor het late antwoord - heb het heel druk met school)

Om te antwoorden op de beschuldigingen van "het is een vaag verhaal": dit is 100% mijn eigen telefoon, en 100% mijn gehackde iCloud. Het verhaal kan inderdaad vaag klinken en dat kan ik helaas niet beter maken, maar je kan mij in ieder geval geloven dat het een echt verhaal is haha..
  #19  
Oud 01-05-16, 12:55
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trimix Bekijk bericht
iemand ? of zijn de heren en dames webmasters er te weinig van op de hoogte ?
Jammer, ik heb het idee dat dit niet meer binnen de koers van iculture valt. Welke kant het op gaat, geen idee. Al voelt het voor mij alsof de het middel een doel is geworden.
  #20  
Oud 02-05-16, 20:43
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

ik geef alleen aan dat ik je zou kunnen helpen omdat icloud in clean modus unlocked kan worden
ik kan ook checken of je kunt bewijzen dat jij die iphone gekocht heb ja of nee door bv de aankoop datum te checken
en het imei nr hoef je niet op internet te gooien
ik check altijd een iphone voor dat ik die koop via imei nr
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitloggen van betaand icloud account Messias iPhone algemeen 3 10-07-15 13:44
Uitloggen op iCloud lukt niet joelle123 iCloud 1 10-04-15 00:25
Na mail versturen automatisch uitloggen op iCloud uitsmijter iCloud 2 16-10-13 12:00
Mail - Account uitloggen mylifetime iPhone algemeen 0 11-09-09 16:44
Mac OS X: Uitloggen iTunes op iphone iGregor iTunes 2 20-08-08 22:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:04.