//

E-mailadres is al een Apple ID, maar bij wachtwoord vergeten opeens niet meer

E-mailadres is al een Apple ID, maar bij wachtwoord vergeten opeens niet meer discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wilde een Apple ID aanmaken, aangezien ik nu op het Apple ID van mijn moeder zit en eigenlijk een eigen wil. Alleen als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-10-16, 17:31
komerka komerka is offline
• iOS 10.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 1
Standaard E-mailadres is al een Apple ID, maar bij wachtwoord vergeten opeens niet meer

Hallo,
Ik wilde een Apple ID aanmaken, aangezien ik nu op het Apple ID van mijn moeder zit en eigenlijk een eigen wil. Alleen als ik mijn e-mailadres invul om een Apple ID te maken, staat er dat mijn e-mailaders niet beschikbaar is. Later kon ik wel alles invullen, maar kreeg ik deze melding bij het invullen van de verificatiecode. Als ik nu wil inloggen staat er dat het wachtwoord onjuist is. Dan druk ik op wachtwoord vergeten. Daar staat dat het e-mailadres geen Apple ID is. Maar als ik dan druk op Apple ID aanmaken staat er dan het aders al wordt gebruikt als Apple ID! Iets gaat hier heel erg mis en ik weet niet wat ik moet doen. Hulp is zeer welkom.
Bij voorbaat dank,
Thijmen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
apple id, bug



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dit e-mailadres is onderdeel van een gereserveerd domein. Voer een ander e-mailadres sasufi iPhone algemeen 6 27-09-15 21:59
iCloud mailadres/wachtwoord wijzigen Rikny iCloud 19 11-01-15 16:39
iphone 3gs 16gb zwart kan niet meer geunlocked worden ik ben het wachtwoord vergeten! sportled iPhone algemeen 14 09-06-14 07:45
herkend gebruikersnaam een wachtwoord niet meer marcel landman iPhone algemeen 1 15-06-09 22:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.