//

Synchronisatie MacBook & iPhone 7

Synchronisatie MacBook & iPhone 7 discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al enige tijd een MacBook Pro 2015 13 inch. Dit heeft me zo enthousiast gemaakt dat ik sinds 2 dagen ook een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-11-16, 16:59
kwalletje87 kwalletje87 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2016
Berichten: 8
Standaard Synchronisatie MacBook & iPhone 7

Hallo,

Ik heb al enige tijd een MacBook Pro 2015 13 inch. Dit heeft me zo enthousiast gemaakt dat ik sinds 2 dagen ook een iPhone 7 32GB heb.

Voor beide apparaten heb ik iCloud aanstaan, en een abonnement van 50GB gekozen. In systeemvoorkeuren heb ik aangevinkt dat ze de harde schijf moeten optimaliseren zodat ze op de iCloud komen, en van de MacBook & iPhone af gaan. Alles wat mijn iPhone maakt zie ik wel op de MacBook. Alles wat ik via Foto's kopieer zie ik niet op mijn iPhone.

Ik heb foto's geopent, ik selecteer een handje vol foto's en die sleep ik naar foto's. Hiervoor maak ik dan een album aan waar ze heen moeten gaan. De mappen zie ik wel op mijn iPhone, en op iCloud.com maar er zit niks in.

het is dus de bedoeling dat ik mijn foto's van de MacBook sleep naar foto's, ze geupload worden naar iCloud en ik ze ook kan zien op mijn iPhone. Ze ben ik mijn foto's nooit kwijt, en kan ik ze op beide aparaten gewoon bekijken.

Wat doe ik fout?
Alvast bedankt!

Groetjes, Marco
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-12-16, 00:54
Just Just Just Just is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Breda
Berichten: 36
Standaard

Hi Marco,

Je moet bij systeemvoorkeuren, iCloud de iCloud fotobibliotheek aanzetten. Dan zou het moeten werken.
Reageren

Labels
foto, icloud, iphone, macbook, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
synchronisatie iCal MacBook en iPhone werkt niet meer sonja77 iCloud 0 20-07-16 22:28
Iphone & Macbook Pro continuity problemen WesleyPL iPhone algemeen 3 17-10-14 17:48
Week Cal synchronisatie vanaf iPhone naar macbook MargotHG iPhone Apps 11 19-10-12 18:58
Eenzijdige synchronisatie phoon naar Macbook chrisdevries iPhone algemeen 0 07-08-12 22:54
iPhone 3G(S) draadloos met macbook & itunes verbinden en werken arashrsf iTunes 4 12-12-09 11:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:10.