//

iDisk en iWeb in iCloud?

iDisk en iWeb in iCloud? discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar moeten we heen met de 20/40Gb online storage en de iWeb site die nu op mobileme draaien. Ben al een tijdje aan het uitzoeken, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCloud > iCloud
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-06-11, 12:50
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard iDisk en iWeb in iCloud?

Waar moeten we heen met de 20/40Gb online storage en de iWeb site die nu op mobileme draaien.

Ben al een tijdje aan het uitzoeken, zelfs de online apple chat weet van niks en adviseert de icloud site in de gaten te houden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-06-11, 13:24
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Het is nog maar net aangekondigd. Apple heeft naar alle MobileMe abonnees een mail gestuurd met daarin de mededeling dat ze nog met nadere informatie zullen komen ergens dit najaar: "When iCloud becomes available this fall, we will provide more details and instructions on how to make the move. In the meantime, we encourage you to learn more about iCloud.". Zelf denk ik dat je iWeb helemaal kunt vergeten. De storage zal zich verschuiven naar foto's en muziek waar Apple zelf wat voor aanbiedt. Voor andere soorten storage zul je naar alternatieve als dropbox moeten gaan (waarbij het wel van belang is om kennis te nemen van de privacy verklaringen van deze diensten; die is bij dropbox niet zo gunstig meer, ze hebben bekend dat medewerkers wel bij bestanden van klanten kunnen komen).
  #3  
Oud 07-06-11, 13:36
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Yep, maar dit staat nu bij de mobileme accounts >> You can continue to use MobileMe free of charge until Jun 30, 2012.


En dan is het nog geen "fall"

Lekkere actie van apple NOT
  #4  
Oud 07-06-11, 13:59
Bantie Bantie is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Nijverdal
Berichten: 1
Stuur een bericht via MSN naar Bantie
Standaard

Dat is in het jaar 2012, dus dan is de herst inmiddels allang geweest
  #5  
Oud 07-06-11, 14:04
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

LOL idd zit gewoon een jaar er naast te kijken

Geeft gelukkig weer een beetje lucht om te kijken waar ik met me zooi heen moet.
  #6  
Oud 11-06-11, 20:43
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Ik wou net zeggen. Die tijd is echt wel superlang bemeten want je krijgt meer dan een jaar de tijd om naar een alternatief voor je MobileMe te zoeken (en daar is iCloud 1 van....alleen pas ergens in de herfst). Meestal is het maar hoogstens 3 maanden dat je de tijd krijgt, vaak nog korter. Apple doet er nog een schepje bovenop door ook een refund programma aan te bieden. Als je aan bepaalde eisen voldoet kun je een volledige refund krijgen.
  #7  
Oud 13-06-11, 17:18
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 Bekijk bericht
Waar moeten we heen met de 20/40Gb online storage en de iWeb site die nu op mobileme draaien.

Ben al een tijdje aan het uitzoeken, zelfs de online apple chat weet van niks en adviseert de icloud site in de gaten te houden.
In middels is bekend dat de stekker uit iWeb gaat. Ik zit als MobileMe gebruiker nog best met een paar andere vragen. Ik hoop dat Apple snel antwoord geeft op de volgende punten. Ik wil niet hoeven overstappen naar 'gratis' alternatieven vol met advertenties

1. Wat gebeurt er met iDisk? Ben ik genoodzaakt straks een Dropbox account aan te maken? iCloud zorgt voor sync van je documenten die je via iWorks aanmaakt, maar ik denk dat er geen storage van .pdf's mogelijk is.

2. Wat gebeurt er met Galerie? iCloud synct foto's tussen je devices, maar ik gebruik Galerie heel veel om mijn foto's te delen. Moet ik nu Picasa gaan gebruiken?

3. Ik heb voor mijn werk een iPhone 3G (naast mijn iPhone 4 privé). Die doet het nu nog prima voor de functies die ik nodig heb (telefoon, mail, agenda, contacten en safari). MobileMe werkt prima op de 3G. Maar kan ik mijn agenda nog syncen in iCloud? (reageer alsjeblieft niet dat de 3G is verouderd en dat ik een nieuwe moet kopen - MobileMe werkt super op mijn 3G, dus het is raar als Apple dit niet meer zal ondersteunen. Bovendien heeft niet iedereen een keuze om zijn 3G op te wisselen voor een 4)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Documenten uit iDisk bewerken OG34a iPad algemeen 0 16-04-10 22:29
MobileMe/ iDisk upload LaCokaFamilia Desktop-applicaties 4 28-02-09 07:17
toegang tot iDisk/Webdisk? klarenbl Jailbreak apps en thema's 0 07-07-08 13:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:58.