//

Locatie voorzieningen Siri

Locatie voorzieningen Siri discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik siri vraag waar ik ben geeft hij aan dat hij niet weet waar ik ben, terwijl locatie voorzieningen aan staat op de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-05-15, 16:59
leest85 leest85 is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 25
Exclamation Locatie voorzieningen Siri

Als ik siri vraag waar ik ben geeft hij aan dat hij niet weet waar ik ben, terwijl locatie voorzieningen aan staat op de iPhone en dit ook op de telefoon werkt. Ik heb een herstart uitgevoerd maar leverde niets op, nu een schone installatie maar helaas blijft het probleem zich voor doen. Dit is ook jammer omdat hij mij het weer niet kan vertellen zonder plaatsnaam te noemen.

Iemand anders hier ook last van?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-05-15, 01:09
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

Instellingen => Privacy => locatievoorzieningen => Apple Watch-schermen => bij gebruik
Instellingen => Privacy => locatievoorzieningen => Siri en Dicteren => bij gebruik
__________________
 iPhone 12 Pro Max 256GB  Imac 27" late 2013 i5 3,2Ghz 8GB RAM  MacbookPro 13" mid 2014  Watch Series 6 Nike
  #3  
Oud 22-05-15, 09:06
leest85 leest85 is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 25
Standaard

Deze heb ik beide al aan staan. Ik merk wel als ik eerst naar de kaarten toe ga op de watch en druk op het locatie pijltje dat die even nodig heeft, maar als ik alles sluit en vraag siri dan werkt het wel. Ik denk dat op deze manier siri te vragen, siri te weinig tijd heeft.
Reageren

Labels
locatie, locatievoorzieningen, siri, werkt niet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Siri en locatie delen Blazez iPhone algemeen 0 10-12-14 13:02
Locatie voorzieningen battery drain ? toeterbaas iPhone algemeen 0 31-08-13 21:57
Functies van locatie voorzieningen in IOS 5 mike77 iPhone algemeen 0 14-11-11 17:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:44.