//

Apple Care voor Apple Watch

Apple Care voor Apple Watch discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Ik heb een vraag over Apple Care voor de Apple Watch. Ik heb namelijk Apple Care genomen op mijn nieuwe Apple Watch. Dit heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-06-15, 16:48
Coolstorybro Coolstorybro is offline
• iOS 8.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 47
Standaard Apple Care voor Apple Watch

Hallo.

Ik heb een vraag over Apple Care voor de Apple Watch. Ik heb namelijk Apple Care genomen op mijn nieuwe Apple Watch. Dit heb ik aangekocht in de Apple online store van UK. Mijn iWatch was 1 dag voor mijn Apple Care bestelling verstuurd en ik heb voor mijn Apple Watch zelf een express service besteld met verzekering om de Watch hier bij mij thuis te krijgen. Nu zag ik dat ze mij ook nog iets van Apple Care opstuurde. Ik dacht dat Apple Care automatisch op de Apple Watch stond, blijkbaar niet want ik kreeg van mijn doorstuurservicebedrijf een email dat ze nog iets van Apple hadden ontvangen op mijn naam, namelijk een soort van boek? Weet iemand of deze 'boek' enige belangrijke waarde heeft of waarvoor het dient. Want voor deze boek heb ik een gewone postlevering genomen van 8-10 werkdagen zonder verzekering. Als dit 'boekje' kwijt zou geraken, zou dit erg zijn?

Alvast bedankt om dit te lezen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-06-15, 17:38
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

AppleCare+ staat inderdaad geregistreerd op het serienummer van je Watch. Dat boekje wat je bedoelt bevat de voorwaarden van AppleCare+. Het is niet echt nodig om in je bezit te hebben, maar het kan van pas komen mocht je gebruik willen maken van AppleCare+.
__________________
Daniel
  #3  
Oud 12-06-15, 20:14
Coolstorybro Coolstorybro is offline
• iOS 8.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 47
Standaard

Oke bedankt! Dan is het blijkbaar niet zo een ramp als het verloren zou gaan bij de post. 20 dollar voor een boekje te verzenden zonder verzekering (anders 46 dollar) leek me wat veel voor een gewoon boekje. Voor de Apple Watch heb ik dit echter wel betaald.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaring Apple Care+ JanG Koopinformatie Nederland 8 15-01-18 09:23
Apple Care Jcop iPhone algemeen 2 13-11-12 12:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:37.