//

huid herken sensor werkt niet. (meer...)

huid herken sensor werkt niet. (meer...) discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van een Apple watch. De eerste dag na installatie werkte hij perfect. Nu sinds dag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-06-15, 13:54
emschouten emschouten is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard huid herken sensor werkt niet. (meer...)

Hoi,

Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van een Apple watch. De eerste dag na installatie werkte hij perfect. Nu sinds dag 2 werkt de huid herken sensor niet meer waardoor hij steeds op autolock springt. Ook meet hij tussendoor mijn hartslag niet meer en als ik workout app gebruik gaat hij naar een paar seconden op pauze (waarschijnlijk werkt de sensor niet naar behoren). Ik heb hem al 2 keer opnieuw geïnstalleerd, van pols verwisseld maar niks wilt helpen. Oh ja ik heb geen tattoos

Help Help,

Waarschijnlijk wordt het een ritje naar Duitsland(waar ik niet op zit te wachten)

Heeft iemand anders ook dit of misschien weet hij/zij een oplossing? (ik heb hem juist gekocht voor het sporten dus autolock uitzetten is geen oplossing!)

Eddy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-15, 13:13
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Zijn de sensoren aan de onderkant niet beschadigd o.i.d?

Je kunt met Apple Nederland bellen. Ze zullen je gratis doorverbinden met Apple Duitsland in het Engels of in het Duits. Het nummer van Apple Nederland is 0800 0201 581. (bron: https://www.apple.com/nl/contact/)
__________________
Daniel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 proximity sensor werkt niet na reparatie Tommiem iPhone algemeen 0 23-12-13 14:44
Sensor werkt niet meer foeters iPhone algemeen 0 24-10-12 15:55
Mijn sensor werkt niet Kaatje222 iPhone algemeen 0 01-11-11 23:46
ANT+ sensor werkt niet Boktor2 iPhone algemeen 0 25-01-11 22:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:11.