//

Apple watch reserveren in Duitsland.

Apple watch reserveren in Duitsland. discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ga naar Duitsland, is 20 € goedkoper en als Belg moet ik toch ook een eind rijden voor een Apple store in Nederland....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-07-15, 13:49
eriks eriks is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Helchteren
Berichten: 32
Standaard

Ga naar Duitsland, is 20 € goedkoper en als Belg moet ik toch ook een eind rijden voor een Apple store in Nederland.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 09-07-15, 14:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eriks Bekijk bericht
Ga naar Duitsland, is 20 € goedkoper en als Belg moet ik toch ook een eind rijden voor een Apple store in Nederland.
Zo is het. In Frankrijk en Duitsland is zij iets goedkoper. Moeder de vrouw heeft haar uit Parijs laten meebrengen en ik heb haar in Duitsland gekocht.

Na die Fyra déconfiture is het ook geen pretje om met dat treintje van "Den Hollandschen IJzerenweg" naar de Randstad te sukkelen. Men weet maar nooit waar dat treintje zonder kolen of water valt.
Reageren

Labels
apple watch, duitsland., reserveren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple watch ophalen in winkel Duitsland markiphone4 Apple Watch algemeen 1 26-06-15 09:43
Apple Watch uit Duitsland sukka38 Apple Watch algemeen 4 25-06-15 17:59
Benodigdheden reserveren Duitsland Jorovich iPhone algemeen 1 26-09-14 08:58
Iphone reserveren in Duitsland?! Caba Koopinformatie Rest Europa 0 16-11-10 05:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:31.