//

Stappenteller buiten het sporten

Stappenteller buiten het sporten discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de Apple Watch nu een week. Eerst gekalibreerd door er 20 minuten mee te wandelen, en inmiddels ook al een aantal keer 10km ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-07-15, 18:46
BarttraB BarttraB is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 1
Question Stappenteller buiten het sporten

Ik heb de Apple Watch nu een week. Eerst gekalibreerd door er 20 minuten mee te wandelen, en inmiddels ook al een aantal keer 10km mee hard gelopen. De afstanden die ik dan registreer, lijken tijdens het sporten prima te kloppen.
Echter, als niet aan het sporten ben, dan registreert de Watch ook mijn stappen, en de meters die ik dan lijk af te leggen kloppen totaal niet. Vandaag heb ik 150 meter afgelegd door de vaatwasser uit te ruimen. 300 meter door de kattenbak te verschonen, etc. Op deze manier lijk ik dagelijks erg veel te lopen. Op de iPhone heb ik de Moves app draaien, en die lijkt de stappen een stuk beter te tellen. Ik geloof gewoon niet dat een avondje op de bank zitten, een serie kijken en af en toe naar de koelkast lopen, daadwerkelijk staat voor 500 meter lopen. Zo groot woon ik nu ook weer niet .

Kortom, als fitness tracker werkt de watch prima, maar buiten het sporten om krijg ik hele rare waarden.

Zijn er mensen die dit ook ervaren, en zo ja, wat heb je er aan gedaan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-07-15, 11:13
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik vermoed (met de nadruk op vermoed) dat dit te maken heeft met de armbewegingen die je maakt. Vaatwasser uitruimen betekent in jouw geval kennelijk evenveel armbewegingen als bij een wandeling van 150 m. Voor het verschonen van de kattenbak rekent de Watch 300 m
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:20.