//

Apple watch speelt geen muziek meer af op iphone

Apple watch speelt geen muziek meer af op iphone discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update van mijn watch naar OS2 kan ik geen muziek meer afspelen via mijn iphone. Niet het radio station of via de connect ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-15, 17:51
rwakker rwakker is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 3
Standaard Apple watch speelt geen muziek meer af op iphone

Sinds de update van mijn watch naar OS2 kan ik geen muziek meer afspelen via mijn iphone. Niet het radio station of via de connect functie maar gewoon mijn "eigen" tracks aangeschaft via itunes. Normaal kon ik die selecteren en het afspelen bedienen via de watch. Nu krijg ik de melding:
Afspelen niet mogelijk. De apple watch kan geen muziek uit uw iphone- muziekbibliotheek afspelen

Meer mensen tegen dit probleem aangelopen? Is het een bug of een nieuwe functie? Kan ik alleen nog maar lijsten die gesynchroniseerd zijn met mijn watch vanaf mijn watch bedienen...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-15, 22:45
florisjanw florisjanw is offline
• iOS 6.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Locatie: Netherlands
Berichten: 5
Standaard

Via je Iphone de setting van muziek wijzigen in Geen afspeellijsten.
  #3  
Oud 10-10-15, 01:29
rwakker rwakker is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 3
Standaard Geprobeerd maar helaas geen succes...

Hoi FlorisJan, bedankt voor het meedenken en ik heb deze tip nog nergens gevonden! Natuurlijk meteen geprobeerd maar helaas nog geen suc6. Ook niet na opnieuw opstarten van de watch en phone...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png image.png‎ (57,4 KB, 5x gelezen)
  #4  
Oud 12-10-15, 11:25
florisjanw florisjanw is offline
• iOS 6.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Locatie: Netherlands
Berichten: 5
Standaard

Hallo,
Misschien was mijn reply iets te cryptisch.
Ga naar de AW-app op je Iphone, kies bij apps de muziek-app, dan naar Muzieksynchronisatie en dan kiezen voor Gesynchroniseerde afspeellijst Geen (ipv Aangeschaft).
  #5  
Oud 12-10-15, 11:50
rwakker rwakker is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 3
Standaard Helaas

Ondanks de cryptische tekst kon ik je beschrijving helemaal volgen. Ik heb dan nu ook Geen gekozen bij de gesynchroniseerde speellijst maar helaas, ook niet na een aantal dagen opladen, nog steeds dezelfde opmerking. Ik heb bij het afspelen op de watch ook gekozen voor muziekbron iphone, dus dat lijkt me ook juist...

Alle hulp blijft dus zeer welkom.
  #6  
Oud 12-10-15, 12:57
florisjanw florisjanw is offline
• iOS 6.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Locatie: Netherlands
Berichten: 5
Standaard

Ik heb na de bronkeuze, 4 keuzemogelijkheden (Huidige, Beats 1, mijn muziek en lijsten).
- Huidige en Beats1 geeft een onbekende muziekbron voor mij; Life?
- Mijn muziek geeft mij de keuze uit (een deel van) mijn eigen muziek op de iphone.
- Lijsten is mijn aangeschafte muziek
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs speelt geen muziek meer af op dock na upgrade v0lcom iPhone algemeen 0 20-02-13 11:03
iPhone speelt geen muziek, iTunes wel michel_beckers iPhone algemeen 0 09-12-12 09:11
Windows: Iphone speelt muziek niet meer af. Barcre iTunes 5 20-11-11 12:43
Muziek: iPodfunctie speelt geen muziek af w.d Muziek, foto & video 11 16-03-11 21:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:29.