//

Apple Watch 2 - Watchfaces probleem

Apple Watch 2 - Watchfaces probleem discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Hoi! Sinds kort een nieuwe Apple Watch 2 aangeschaft. Nu zit ik met een probleem en weet ik niet of dit ergens aan de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-10-16, 15:39
danields21 danields21 is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2016
Berichten: 2
Unhappy Apple Watch 2 - Watchfaces probleem

Hoi Hoi!

Sinds kort een nieuwe Apple Watch 2 aangeschaft. Nu zit ik met een probleem en weet ik niet of dit ergens aan de instellingen ligt, software of iets dergelijks.

Elke keer als ik mijn horloge af doe en aan de oplader hang ben ik mijn zelf ingestelde watchfaces kwijt. Hij stelt ze weer als standaard in. Ook als ik op de apple watch app op m'n iphone een watchface wil instellen, dan gebeurt er helemaal niks op m'n watch...

Doe ik iets fout? Is dit iets software matigs of een instelling die ik niet goed heb staan?

Bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
apple watch, watchfaces



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met Runtastic app op Apple Watch andrevanroon Apple Watch apps 2 20-08-15 14:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:50.