//

Apple Watch in combinatie met Iphone 7 Plus heel snel leeg

Apple Watch in combinatie met Iphone 7 Plus heel snel leeg discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb sinds ruim een week een IPhone 7 Plus 128 GB. Sinds ik deze gekoppeld heb met mijn Apple Watch gaat mijn Watch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-10-16, 17:42
hansgommans hansgommans is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 18
Standaard Apple Watch in combinatie met Iphone 7 Plus heel snel leeg

Goedemiddag,

Ik heb sinds ruim een week een IPhone 7 Plus 128 GB.
Sinds ik deze gekoppeld heb met mijn Apple Watch gaat mijn Watch belachelijk snel leeg. Twee opladen per dag en binnen een half uur ruim 10% minder. Ik heb hem reeds 5 keer ontkoppeld en weer opnieuw gekoppeld maar dat leverde geen betere resultaten op. Ook de telefoon aan en uit zetten loste niets op. Tenslotte de Watch opgestuurd naar Apple
maar die stuurden hem binnen 3 dagen weer retour omdat hij goed functioneerde.
Tenslotte de telefoon gekoppeld aan een IPhone 7Plus van mijn collega en dat werkte wel goed: 2 % verbruik in een half uur.
Met mijn IPhone 6 functioneerde de Watch prima, aan het eind van de dag had ik altijd nog ruim 30% over.
Ik hoop dat iemand hier een idee heeft wat ik nu moet doen want ik weet het nu niet meer eerlijk gezegd.
Alvast hartelijk dank voor jullie tips en hulp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-16, 14:52
hansgommans hansgommans is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 18
Standaard

Heeft niemand een tip voor me?
  #3  
Oud 31-10-16, 17:21
Possimpible Possimpible is offline
• iOS 10.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 109
Standaard

Geen idee man, komt het niet door andere apps ofzo? Als ik 1 dag achter de rug heb, heb ik nog 75-80%. Is met een i6s+. Gebruik de watch voor mijn muziek navigeren / horloge / mails snel lezen etc.
  #4  
Oud 31-10-16, 17:47
hansgommans hansgommans is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 18
Standaard

Nee, niks veranderd, ik heb alleen een andere telefoon, een IPhone 7 Plus ipv mijn oude iPhone 6...
  #5  
Oud 10-11-16, 23:17
Admiraal's schermafbeelding
Admiraal Admiraal is offline
• iOS 11.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Uithoorn
Berichten: 152
Standaard

Ik gebruik mijn apple watch met een iphone 7 en verbruik bij normaal gebruik max 25% per dag. Als ik sport ligt het verbruik iets hoger. Ik zou toch weer terug gaan naar een apple store oid, is niet normaal
  #6  
Oud 11-11-16, 07:02
hansgommans hansgommans is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 18
Standaard

Bedankt voor je reactie Admiraal.
Ik heb gisteren mijn Apple Watch verkocht want het probleem blijkt een bug in de software van mijn IPhone 7 Plus te zijn. Bij mijn collega werkt hij normaal. Dit heeft me zoveel frustratie bezorgd en tijd gekost dat ik geen zin meer had om mijn Apple Watch te blijven gebruiken... Ik heb me dus maar weer een Seiko analoog horloge gekocht en ik gebruik nu mijn IPhone om stappen te tellen....
Bedankt voor jullie reacties!!
  #7  
Oud 25-02-17, 10:19
Martine81 Martine81 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Zeeland
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar Martine81
Standaard

Ik zit vol verbazing je bericht te lezen!!! Is van afgelopen november maar goed. Ik had dus de iPhone SE 64gb met een Apple watch series 1 alu 38 mm
Perfect!!! Beide anderhalve dag gebruik!
Helemaal top.
Nu heb ik sinds een week of 3 een iPhone 7 plus en mezelf een Apple watch stainless steel 38mm cadeau gedaan en sindsdien
Mn iPhone haalt amper een dag en Mn watch halve dag?.. alles uitgezet ! En Ok nu driekwart dag
Kan hem nu enkel gebruiken voor Mn dag doelen
Ik wordt er helemaal gek van!!!

En nu lees ik bij u dat u verkocht heeft

Wordt dit nu ook mijn enige optie? :-( ;-(

Iemand raad? ....
  #8  
Oud 25-02-17, 11:54
hansgommans hansgommans is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2015
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martine81 Bekijk bericht
Ik zit vol verbazing je bericht te lezen!!! Is van afgelopen november maar goed. Ik had dus de iPhone SE 64gb met een Apple watch series 1 alu 38 mm
Perfect!!! Beide anderhalve dag gebruik!
Helemaal top.
Nu heb ik sinds een week of 3 een iPhone 7 plus en mezelf een Apple watch stainless steel 38mm cadeau gedaan en sindsdien
Mn iPhone haalt amper een dag en Mn watch halve dag?.. alles uitgezet ! En Ok nu driekwart dag
Kan hem nu enkel gebruiken voor Mn dag doelen
Ik wordt er helemaal gek van!!!

En nu lees ik bij u dat u verkocht heeft

Wordt dit nu ook mijn enige optie? :-( ;-(

Iemand raad? ....

Hallo Martine,

Ik herken je gevoel en je frustratie helaas maar al te goed.
Apple kon mijn probleem niet oplossen ondanks al hun moeite.
Ik gebruik mijn mijn Iphone7 Plus als stappenteller en heb me weer een goed, analoog horloge van Seiko gekocht.
Voor mij geen Smart Watch meer.
Ik neem aan dat je je Watch al eens naar Appie gestuurd hebt?
Hij werkte bij mij wel goed toen ik mijn Watch helemaal leeg gemaakt had maar nadat ik alles er weer opgezet had, begon de ellende weer. Ik kan je alleen maar de raad geven om
je Watch te verkopen maar dat is iets wat bij mij pas als optie kwam na héél veel ergernis.
Ik mis mijn Watch inmiddels niet meer...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple Watch batterij snel leeg sinds koppelen met nieuwe iPhone 6S ewigman Apple Watch algemeen 2 15-07-16 23:00
Batterij Apple watch snel leeg iOS 9.0 205038 Apple Watch algemeen 10 18-09-15 19:51
iPhone 5 héél snel leeg! CloudJulian iPhone algemeen 1 01-09-14 20:56
iPhone 5 heel snel leeg dhoyng iPhone algemeen 67 19-11-12 10:38
!HELP! alleen apple logo, heel snel leeg, sim lock!! alleen apple logo iPhone algemeen 1 20-08-09 20:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:55.