//

Geen notificatie geluid op apple watch

Geen notificatie geluid op apple watch discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren heb ik het probleem dat ik geen geluid meer hoor op mijn apple watch, speaker werkt wel gewoon want bellen gaat gewoon prima. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-06-15, 11:12
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard Geen notificatie geluid op apple watch

Sinds gisteren heb ik het probleem dat ik geen geluid meer hoor op mijn apple watch, speaker werkt wel gewoon want bellen gaat gewoon prima. Als ik een mail of telefoongesprek binnen krijg dan gaat hij wel trillen maar laat geen geluid horen. Iphone apple watch al uit en aan gezet maar helpt helaas niet.
Alarm op de apple watch geeft ook geen geluid, wel netjes de trillingen.

Geluid heeft de eerste week wel prima gewerkt.

Zijn er meer mensen met dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-15, 13:32
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

open snelle blik (Glances) op apple watch en zet hem uit stille modus ... of anders als dat al het gevalt is geef hem een hard reset door de crown wiel en vrienden knop allebei ingedrukt te houden ... tot je weer apple logo ziet

anders kan je hem mss ook terug sturen naar apple
__________________
 iPhone 12 Pro Max 256GB  Imac 27" late 2013 i5 3,2Ghz 8GB RAM  MacbookPro 13" mid 2014  Watch Series 6 Nike
  #3  
Oud 15-06-15, 23:46
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Factory reset was de enige oplossing, schijnbaar bekend probleem waar veel mensen last van hebben. Maar het werkt weer dus, slotje graag.
  #4  
Oud 22-06-15, 12:41
mhoutman's schermafbeelding
mhoutman mhoutman is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 334
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze Bekijk bericht
Factory reset was de enige oplossing, schijnbaar bekend probleem waar veel mensen last van hebben. Maar het werkt weer dus, slotje graag.
let wel op met een factory reset, dat er in de Health App een extra Apple Watch bijkomt. Health app heeft nl. (nog) niet de mogelijkheid om gepairde apparaten te verwijderen. ook een bug. (https://discussions.apple.com/thread/7032756)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen fb notificatie geluid Ricvdl iPhone Apps 1 25-03-13 22:18
Notificatie geluid aanpassen BlazingAngel Ringtones en Wallpapers 1 07-09-11 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:44.